ربات فرموله

پرسش و پاسخ

  1. با سلام و تشکر از زحمات ارزنده شما
    قیمتا با رشد دلار رفت بالا ولی با نزول دلار پایین نیمد آیا برنامه ای برا کاهش قیمت ها در دستور کار هست؟؟؟
    سپاس

    1. Author

      با سلام . متاسفانه با کاهش قیمت دلار قطعات الکترونیک و برخی دیگر از اجناس ۱۰درصد افزایش قیمت داشت ! افزایش قیمت دلار بهانه خوبی برای بازاریان برای گران کردن تجهیزات و قطعات اولیه از قیبل پمپ و برد های الکترونیک و… خط تولید بوده است ولی با کاهش قیمت دلار بنک دارن و واردکننده ها فروش اجناسشان را متوقف می کنند چون طی گذران زمان ثابت شده کاهش قیمت دلار بسیار مقطعی بوده و در زمانی کوتاه دوباره شاهد افزایش بیشتر آن خواهیم بود. این وضعیت تا برطرف نشدن منع واردات کالا به شدت ادامه خواهد داشت یعنی قیمت دلار هر مقدار که بشود قیمت اجناس اولیه و ملزومات مورد نیاز جهت ساخت خط تولید رو به افزایش خواهد بود.

  2. سلام وقت بخیر میشه قیمت ربات فرموله اتوماتیک و نیمه اتوماتیک رو لطف کنید بگید؟و اینکه شما دستگاه تولید پودر شست و شو هم دارید؟

    1. Author

      با سلام. استعلام قیمت بروز شده دستگاه فرموله رو در ساعات کاری شرکت از واحد فروش بگیرید. خط تولید پودر رختشویی می سازیم ولی پودر با اینکه مصرف بالایی دارد حاشیه سود بسیار پایینی دارد پیشنهاد می کنیم مایع لباسشویی تولید کنید این محصول ضمن کیفیت بسیار بالاتر نسبت به پودر رختشویی ، سود آوری بسیار بیشتری دارد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است .در هر ظرف ۲٫۷ لیتر حداقل ۲۵٫۰۰۰تومان بیست و پنج هزارتومان الی ۴۰٫۰۰۰تومان چهل هزار تومان در مورخه ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ سود آوری دارد.

  3. سلام
    آیا شما میتوانید در موضوع صادرات هم به مشتریاتون کمک کنید ؟
    ممنون شما خسروی جو

    1. Author

      با سلام . ماد استیل مدارک لازم برای صادرات خط تولید را برای شما فراهم می کند.

  4. با سلام، آیا طرح توجیهی دقیق و جدیدی با اعداد و ارقام برای این موضوع دارید؟ اگر هست ممنون میشوم ارسال کنید تا بررسی کنم.

    1. Author

      سلام . طرح توجیهی هر شرکت با شرایط و برنامه برند سازی و … خودش با شرکت دیگر متفاوت هست برای تهیه طرح توجیهی بهتر هست با یک طرح نویس همکاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *