لیست قیمت فرمولاسیون های مواد شوینده آزمایشگاه شرکت ماد استیل:

پرسش و پاسخ

  1. سلام
    فرمول شامپو کارواش اقتصادی لازم دارم
    میتونید ارائه کنید

    1. Author

      سلام جناب یوسفیان عزیز. بله. شرکت ماد استیل هر فرمول را در تنوع حالت های خودش ارائه می کند.همراه فرمول شامپو کارواش اقتصادی مدل های شامپو کارواش کف رنگی ، تاچ لس و فوم هم در قالب یک فرمول به شما ارائه می شود.

    2. با سلام
      برای خط تولید ۱۵۰میلیونی عرضه شده در سایت ماداستیل، چه مساحتی برای شروع کا لازم هست؟

      1. Author

        با سلام. لطفا سوالات خود را در صفحه مربوطه در سایت ارسال فرمائید. میزان مساحت لازم در پرسش و پاسخ های صفحه خط تولید ۱۵۰ میلیون (خط تولید نیمه اتوماتیک ) گفته شده است.

    3. با عرض سلام:
      برای تولید مواد شوینده صنعتی از قبیل مایع دست شویی حداقل مبلغ برای راه اندازی خط تولید چقدر هست؟ و آیا نیاز به مجوز بهداشت هست یعنی مجوز میدن؟ و شرایط محیطی راه اندازی خط تولید چگونه هست یعنی باید حریم راه رعایت کنیم؟خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید.

      1. Author

        با سلام مایع دستشویی و مایع ظرفشویی محصول شوینده صنعتی نیستند . لطفا صفحه خط تولید با ۱۸ میلیون و پرسش و پاسخ های این صفحه رو مطالعه بفرمائید توضیحات کامل می باشد.
        برای تولید مایع ظرفشویی و دستشویی باید حداقل خط تولید نیمه اتوماتیک ۲۹۱ میلیونی با بالا رو تهیه بفرمائید و در فضایی بهداشتی و با مجوز های بهداشت و استاندارد ملی ایران این تولید را انجام دهید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید شوینده های بهداشتی صفحه های خط تولید نیمه اتوماتیک ۲۹۱میلیون و ۲.۲۳۰م دو میلیارد و دویست و سی میلیون را مطالعه بفرمائید.

  2. سلام قیمت فرمول شامپو کارواش و واکس لاستیک و داشپورت ماشین را ارسال میفرمایید.

    1. Author

      با سلام. قیمت فرمول شامپو کارواش در تنوع های غلیظ ، فوم ، تاچ لس و کف رنگی ۱میلیون و واکس لاستیک غلیظ و نانو ۱م و واکس داشبورد غلیظ و نانو ۱میلیون هست.

  3. سلام خسته نباشید میشه بفرمایید قیمت فرمول مایع دستشویی گیاهی و فرمول مایع ظرفشویی گیاهی چقدر هستش؟

    1. Author

      با سلام. مطابق لیست قیمت فرمولاسیون شرکت ماد استیل، قیمت فرمول مایع ظرفشویی گیاهی و فرمول مایع دستشویی گیاهی هر کدام ۱٫۵۰۰٫۰۰۰تومان معادل یک میلیون و پانصدهزار تومان می باشد ضمنا این فرمولاسیون ها با تنوع حالت ارائه شده و در قرارداد آن توانایی اخذ مجوز بهداشت ذکر می شود.

    2. سلام در کارگاه با ۳۰۰ متر مساحت و یک نیم طبقه ۸۰ متری در همین سالن چه خطوطی و با چه مبلغی میشه راه اندازی کرد بنده در زمینه فروش این محصولات تجربه ای ندارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

      1. Author

        سلام اگر کارگاه شما در شهرک صنعتی باشد یا در اطراف شهر با رعایت حریم بهداشت ، شما می توانید خط تولید مواد شوینده بهداشتی راه اندازی کنید و حتی می توانید خط تولید فول اتوماتیک در سالن تان نصب کنید ولی اگر سالن تان در شهرک صنعتی نیست و در اطراف شهر حریم را رعایت نکرده می توانید محصولات شوینده صنعتی و کارواش راه اندازی کنید . در ماد استیل برای مشتریان جلسات فروش و بازاریابی به صورت هدیه گذاشته می شود تا فروش و بازاریابی و برند سازی محصولات شوینده تان را آموزش ببینید.

  4. ميخاستم بپرسم قيمت فرمول براي مواد شوينده قاليشويي چه قدره؟

    1. Author

      سلام. قیمت فرمول شامپو فرش ۱ میلیون می باشد ولی این در حالتی هست که شما بیش از یک فرمول خریداری کنید در صورتی که قصد خرید فقط یک فرمول را داشته باشید هزینه تک فرمول ۱٫۵۰۰ت خواهد بود.

    2. سلام یک سوال داشتم : من یک خط تولید با امکانات خودم راه اندازی کردم که البته هنوز شروع به تولید نکردم . ( البته خط تولید از تصفیه کننده نیمه صنعتی و مخزن پلی اتیلن میکسر دار تشکیل شده ) ، آیا فرمول شما رو میتونم تهیه کنم ؟ یا حتما باید از شما خط تولید تهیه کنم .

      ممنون میشم پاسخ بدید

      1. Author

        با سلام . خط تولیدی که دارید متاسفانه میکسر پلی اتیلن دارد و مناسب تولید مواد شوینده بهداشتی نمی باشد یعنی نمی توانید مواد شوینده بهداشتی تولید کنید . فقط می توانید با تهیه فرمول محصولات کارواش محصولات مصرفی کارواش ها را تولید کنید. حداقل خط تولیدی که مجوز بهداشت دریافت می کند خط تولید ۱۵۰ میلیونی ماد استیل می باشد.

  5. سلام میبخشید قیمت شامپو کارواش و مایع سفید کننده چقدر در میاد و این قیمت ها شامل آموزش و گارانتی هم میشود؟ ممنون اگه پاسخ بدهید

    1. Author

      با سلام. فرمول شامپو کارواش دارای تنوع مختلف هست (فرمول شامپو کارواش غلیظ ، نانو ، کف رنگی ، تاچ لس و… ) و هرکدام قیمت تولید متفاوتی دارد . فرمول ها شامل آموزش می باشد و طبق قرارداد رسمی که با شما منعقد می کنیم فرمول ها را به مدت ۱۲ ماه گارانتی می کنیم این گارانتی شامل : ارتقاع سطح کیفی فرمولاسیون در آزمایشگاه R&D و انتقال این دانش به مشتری جهت بالابردن سطح کیفی محصول نسبت به سایر رقبای کاریش می باشد و اگر قیمت مواد اولیه در بازار تغییر کرد جهت حفظ توجیه اقتصادی، تغییرات فرمولاسیون مورد نظر را برای مشتری انجام می دهیم ضمن این که بعد از یک سال با پرداخت هزینه ای معادل یک دهم هزینه فرمولاسیون، فرمول ها را سالیانه گارانتی می کنیم.(یعنی اگر مبلغ فرمول ۱م می باشد بعد از یک سال با پرداخت ۱۰۰هزار تومان فرمول را گارانتی می کنیم)لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ارتباطی شرکت ماد استیل تماس حاصل فرمائید.

  6. سلام و خسته نباشید از وب سایت مفید تون…
    خط تولید شویند های صنعتی فقط با سرمایه سه و نیم میلیون با سرمایه بیشتر هم امکان ش هست یا نه؟ بعد قیمت و تعداد فرمول شوینده های صنعتی را میشه لطف کنید

    1. Author

      با سلام. ممنونم. بله می توانید در کنار خط تولید ۳٫۵میلیونی محصولاتی از قبیل گاز پاکن صنعتی که نیم سانتیمتر چربی سوخته روی دیگ آشپزخانه ها رو پاک می کند رو هم تولید کنید که فقط مبلغ فرمولاسیون به هزینه خط تولیدتان اضافه می شود تنوع محصولات تولیدی شما سبب افزایش سود دهی تولیدی شما می شود. ضمنا می توانید از خط تولید ۶میلیونی تولید محصولات کارواش هم استفاده کنید.توضیح محصولات خط ۳٫۵میلیونی و لیست قیمت فرمولاسیون ها در وب سایت آمده است.

  7. سلام آیا میشود برای خط تولید ۳/۵ میلیونی درخواست علامت استاندارد کرد؟
    و اگه شوینده تولیدیمون توی ۴ لیتری بریزیم و به سوپرمارکت ها ارائه بدیم مشکلی پیش میاد؟

    1. Author

      باسلام . اگر قصد دریافت استاندارد و بهداشت را دارید باید حداقل از خط ۵۰ میلیونی استفاده کنید. خط ۳٫۵ میلیونی محصولات صنعتی هستند که در رستوران ، آشپزخانه ، کارخانه جات و… مصرف می شوند.محصولی که در سوپر مارکت به فروش می رسد باید مجوز بهداشت و استاندارد را داشته باشد.

  8. سلام و عرض ادب
    قیمت ضد کف سیلیکونی اقتصادی جهت تولید را نیاز دارم

    1. Author

      با سلام . ما بصورت تخصصی در مورد فرمولاسیون مواد شوینده بهداشتی و صنعتی کار می کنیم.

  9. سلام با دستگاه سه ونیم میلیونی چه محصولاتی میتوان تولید کرد

    1. Author

      با سلام. با دستگاه سه و نیم میلیونی می توانید فرمول های مایعات شوینده لو اکتیو ظرفشویی و دستشویی و سفید کننده و جرمگیر صنعتی برای رستوران، آشپزخانه ها و هتل ها و کارخانه جات در ظروف ۲۰لیتری و۱۰لیتری و ۴ لیتری تولید کنید ضمن این محصولات می توانید از محصولاتی نظیر گاز پاکن صنعتی هم استفاده کنید که برای پاک کردن و سفید کردن دیگ های سیاه آشپزخانه ها کاربرد دارد.

  10. با سلام میخاستم با حداقل سرمایه خط تولید شیشه شوی خودرو راه بندازم توضیحات کامل و قیمت میخواستم

    1. Author

      با سلام. لطفا جهت کسب اطلاعات در روزهای کاری بین ساعت ۹صبح الی ۱۷ با شماره های ارتباطی شرکت ماد استیل تماس حاصل فرمائید.

    2. سلام با۲۰ تومان خط تولید چه محصولات را میشه راه اندازی کرد آیا دستگاه رو خریداری کنیم فرمولها جدا حساب میشه ممنون لطفا راهنمایی کنید

      1. Author

        سلام با این مبلغ می توانید محصولات کارواش نانو را تولید کنید که ۲۰ فرمول شوینده و واکس و… مرتبط بر روی خط کارواش می باشد.

  11. با سلام و احترام
    میخواستم قیمت فرمول ژل ضد عفونی دست بدون نیاز به آبکشی و فوم ضد عفونی دست بدون نیاز به آبکشی را بدونم.با تشکر

    1. Author

      سلام. قیمت فرمول ژل ضد عفونی کننده دست بدون نیاز به آبکشی در لیست قیمت فرمولاسیون ها موجود هست . مبلغ ۱٫۵میلیون تومان می باشد.

  12. سلام پک ۳/۵میلیونی شما شامل چه تجهیزاتی و چه فرمولهایی میشود مبلغ ۳/۵ چه امکاناتی به ما میدهید متشکرم

    1. Author

      با سلام. در بسته ۳٫۵میلیونی فرمول مایع ظرفشویی در سه مدل و در حالت های شفاف، مات ، فسفری و فرمول مایع دستشویی در حالت های شفاف ، مات ، صدفی و فرمول سفید کننده و جرمگیر نرمال به همراه میکسر پلی اتیلن ۲۵۰لیتری (دارای الکترو موتور ،گیربکس و پره ) جهت تولید شوینده ارائه می شود.

  13. سلام عذر میخوام یه سوال در رابطه با تولید شیشه پاک کن و محلول لوله باز کن غیراسیدی داشتم میخواستم بپرسم برای تولید این محصولات آیا نیاز به گرفتن مجوزهای خاصی هست مثل بهداشت و غذاودارو و از این قبیل ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. Author

      سلام. بله برای تولید شیشه پاکن و لوله بازکن غیر اسیدی که در سوپر مارکت و فروشگاه عرضه می شود باید حتما مجوز بهداشتی دریافت کنید.

  14. سلام
    برای خرید خط تولید ۶ میلیونی باید حضوری خدمت برسیم؟
    برای تولید شامپو کارواش نانو حداقل مواد اولیه چه مقدار هست و چقدر هزینه داره؟
    تشکر

    1. Author

      سلام. هم می توانید حضوری تشریف بیارید و هم می توانیم برای شما ارسال کنیم.مقدار مواد اولیه شامپو کارواش نانو بسته به میزان حجم تولید شما دارد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با خطوط ارتباطی شرکت تماس حاصل فرمائید.

    2. سلام اگه فرمولاسیون مواد شوینده شامل مایع ظرفشویی و دستشویی و شامپو و شیشه شور و شامپو کارواش را بخوان بصورت پک و یکجا خرید کنم قیمت چقدره؟

      1. Author

        سلام لطفا جهت محاسبه هزینه فوق و تهیه موارد مورد نظرتان، در ساعات کاری شرکت با خط های ارتباطی تماس حاصل فرمائید.

  15. سلام ، خسته نباشید، من میخواستم کار تولید رو از سال آینده شروع کنم ، قیمتهای خط تولید تغییر میکنن؟یا با همین قیمت برنامه ریزی کنیم؟مرسی

    1. Author

      باسلام. قیمت تجهیزات در حال افزایش است ممکن هست قیمت خط تولیدها افزایش یابد.

  16. با سلام خدمت شما
    خط توليد دستگاه ٥٠ ميليوني از تاريخ قراردادچقدر زمان ميبره
    كه تحويل بشه

    1. Author

      باسلام. خط تولید ۵۰میلیونی بخاطر افزایش قیمت استنلس استیل و تجهیزات صنعتی به ۶۰ میلیون تغییر کرد. خط تولید شوینده ۲۵روز پس از عقد قرارداد آماده تحویل می باشد و راه اندازی آن رایگان هست.

    1. Author

      باسلام. لطفا بعد از تعطیلات عید نوروز از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ در ساعت کاری ۹صبح الی ۱۷ با خط های ارتباطی شرکت تماس حاصل فرمائید.

  17. سلام وقت بخیر
    فرمول مواد شستشوی سوزن انژکتور رو نیاز دارم. میتونید راهنمایی بفرمایید؟

    1. Author

      با سلام .بله فرمولاسیون این محصول موجود می باشد . لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با خطوط ارتباطی شرکت ماد استیل در ساعات کاری ، ۹ صبح الی ۱۷ تماس حاصل فرمائید.

  18. سلام خوبید من اگه بخام دسگاهاشو بگیرم برای خط تولید و نمایندگی داخل شهر خودم هزینش چقد میشه ؟؟؟
    ایاوبا دسگاه هنه ی این مواد رو میشه تولید کرد ???
    فیمت هاشون نسبت به بازار چقدر مناسب تر در میاد؟

    1. Author

      با سلام قیمت خطوط تولید در وب سایت شرکت ماد استیل ذکر شده است . با دستگاه های ارائه شده به راحتی و با هزینه پایین می توانید مواد شوینده تولید کنید.
      قیمت محصولات و سود دهی آنها متفاوت می باشد. بطور مثال سود دهی شامپوی سر از مایع ظرفشویی بیشتر است ولی فروش مایع ظرفشویی بالاتر می باشد. ضمن این که آیا قصد تولید مایع ظرفشویی با فرمول گیاهی را دارید و یا اینکه مایع ظرفشویی ارزان قیمت را تولید می کنید؟
      لطفا جهت کسب مشاوره رایگان با خطوط ارتباطی شرکت ماد استیل در ساعات کاری ، ۹ صبح الی ۱۷ تماس حاصل فرمائید.

  19. باعرض سلام وخسته نباشید
    می خواستم بدونم باخط تولید ۴ میلیونی میشه شیشه پاک کن هم تولید کرد

    1. Author

      با سلام. با دستگاه خط تولید ۴٫۵ میلیونی می توانید فرمولاسیون شیشه پاک کن و دیگر شوینده های غیر کلری را تولید کنید و در مراکز صنعتی به راحتی بفروش برسانید. ولی اگر قصد فروش به سوپر مارکت یا هایپر مارکت را دارید ، باید مجوز بهداشت اخذ بفرمائید که تنها روش آن ، راه اندازی خط تولید ۷۰ میلیون تومانی می باشد برای توضیحات بیشتر می توانید در ساعات کاری ، ۹ صبح الی۱۷ با خطوط ارتباطی شرکت ماد استیل تماس حاصل فرمائید.

    2. سلام هزینه راه اندازی خط تولید شامپوی سر ،مایع ظرفشویی و مایع دستشویی با فرمولاسیون چقدر میشه؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید.

      1. Author

        با سلام . لطفا با استفاده از لینک های صفحه اصلی به بخش های خط تولید نیمه اتوماتیک ۱۷۵ و اتوماتیک ۱٫۲۷۰ م مراجعه فرمائید و در صورت نیاز در ساعت کاری با خط های ارتباطی شرکت تماس حاصل فرمائید.

  20. سلام، شما خودتون دستگاه برچسب زن هم دارید؟ اگه دارید قیمتا رو لطف کنید بگید، و اینکه بطری و ظروف محصولات رو از کجا میشه تهیه کرد؟؟؟

    1. Author

      با سلام . بله شرکت ماد استیل دستگاه لیبل زن را در مدل های متفاوت تولید می کند بهترین مدل هایی که می توانید استفاده کنید لیبل زن شرینگ بخار و لیبل زن دو رو زن سروو موتور می باشد. به دلیل تغییرات نرخ در بازار لطفا جهت استعلام قیمت در ساعات کاری ، ۹ الی ۱۷ با خطوط ارتباطی شرکت ماد استیل تماس حاصل فرمائید ضمنا برای مشتریان ظروف مصرفی از نزدیک ترین تولید کننده ظروف تامین می گردد و علاوه بر آن طراحی لیبل بنا به سلیقه مشتری نیز انجام می شود.

  21. با سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز،خواستم بدونم این خط تولید ۴تومنی که گفتین قیمت دستگاه هستش و میشه اطلاعاتی در موردش بهم بدین ممنون میشم به ایمیل بنده بفرستید

    1. Author

      با سلام. قیمت خط تولید با توجه به افزایش نرخ تجهیزات در بازار ، مقداری افزایش یافته است. توضیحات کامل در بخش خط تولید ۴٫۵ میلیونی در وب سایت شرکت ماد استیل ذکر شده است . لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ، در ساعات کاری ، ۹ صبح الی ۱۷ با خطوط ارتباطی شرکت ماد استیل تماس حاصل فرمائید.

  22. سلام وقت بخیر، تفاوت خط تولید ۴ میلیونی و ۷ میلیونی چیست؟

    1. Author

      با سلام. خط تولید مواد شوینده ۴٫۵ میلیونی مربوط به تولید مواد شوینده هتلی و رستورانی می باشد و خط تولید مواد شوینده ۷٫۵ میلیونی مربوط به تولید محصولات شوینده کارواش از قبیل: شامپو کارواش ، واکس لاستیک و … می باشد. ضمنا در بخش مربوطه در وب سایت شرکت ماد استیل توضیحات بیشتر ذکر شده است. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ، در ساعات کاری، ۹ الی ۱۷ با خطوط ارتباطی شرکت ماد استیل تماس حاصل فرمائید.

  23. با سلام و خسته نباشید
    آیا شما فرمول انواع پودر لباسشویی را هم دارید؟
    و آیا دستگاه های شما توانایی تولید پودر لباسشویی را هم دارند؟
    با تشکر

    1. Author

      با سلام. بله فرمولاسیون تولید پودر لباسشویی را نیز داریم
      برای انجام فرمولاسیون پودر لباسشویی مدل میکسر و پرکن تغییر می یابد. برای ساخت پودر رخت شویی یا لباسشویی باید از میکسرهای ریبون بلندر استنلس استیل با تیغه های از جنس استیل ضد سایش استفاده کنید. خشک کن پودر داشته باشید و پرکن شما می بایست پرکن توزینی باشد.
      دوست گرامی اگر کمی در بازار تولید مواد شوینده توجه بفرمائید مشاهده می کنید که تعدادی از برند های معروف تولید شوینده رو به تولید مایع لباسشویی آورده اند و تولید پودرشان کاهش یافته است . علت این امر داشتن سود دهی بالا مایع لباسشویی بعلاوه حذف تاثیرات مخرب پودر بر روی البسه می باشد. بدین معنی که علاوه بر سودهی بسیار بالاتر (مایع لباسشویی باکیفیت تا ۳۰۰درصد سود دهی دارد در حالی که تولید پودر باکیفیت فقط ۱۲درصد سوددهی دارد.)، به کمک مایع لباسشویی البسه تغییر رنگ پیدا نمی کنند.در آب سرد شستشو به راحتی انجام می شود و چروک بیش از حد بر اثر شستشو بر روی لباس ایجاد نمی گردد و نیز می توانید مایع لباسشویی تولید کنید که دیگر نیاز به استفاده از نرم کننده البسه نباشد.

  24. با سلام و خسته نباشید
    بنده میخام خط تولید مایع ظرف شویی راه اندازی کنم میخام بدون قیمت دستگاه پرکن اتومات و مواد اولیه چقدره؟
    مثلا بنده میخام ۱۰۰۰لیتر مایع ظرفشویی تولید کنم چند لیتر مواد اولیه اضافه بکنم

    1. Author

      با سلام. قیمت هر لیتر مایع ظرفشویی از ۸۰۰تومان مدل اقتصادی تا ۳۸۰۰ تومان مدل فرمولاسیون مایع ظرفشویی پریل تولید می شود. همکاران ما در آزمایشگاه ماد استیل فرمولاسیون را با توجه به قیمت مورد نظر شما و با کیفیت مناسب در آن سطح کیفی فرموله می کنند قابل توجه می باشد که بیشتر حجم فرمولاسیون مایع ظرفشویی آب می باشد یعنی بنا به مدل فرمولاسیون در محصول مایع ظرفشویی، از ۸۲درصد الی ۹۶درصد آب می باشد.

    1. Author

      با سلام . لطفا به بخش مقالات پایین صفحه اول سایت مراجعه کنید تا با مواد اولیه شامپو های کارواش و دیگر محصولات شوینده از قبیل فرمول مایع ظرفشویی و دستشویی بیشتر آشنا شوید.

    1. Author

      با سلام . بله فرمول آب رادیاتور رو داریم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در روز های کاری بین ساعت ۹ صبح الی ۱۷ با خط های ارتباطی شرکت تماس حاصل فرمائید.

  25. سلام این قیمت فرمول هایی که نوشتین
    مثلا فرمول مایع ظرفشویی قیمتش چنده؟

    1. Author

      با سلام .قیمت هر فرمولاسیون مقابل آن درج شده لطفا از طریق pc یا لپ تاپ وارد سایت شوید تا قیمت فرمولاسیون ها را به آسانی مشاهده کنید. قیمت فرمول مایع ظرفشویی در صورتی که فقط یک فرمولاسیون خریداری کنید یک میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد ولی در صورتی که بیش از یک فرمول خریداری کنید یک میلیون و سیصد هزار تومان محاسبه می شود.

  26. سلام بیشترین سوددهی درتولید چه ماده شوینده میباشد وایجاد وفرمولاسیون این ماده چقدرهزینه دارد وچه مقدارمساحت وامکاناتی میخاهد ممنون

    1. Author

      با سلام .لطفا به بخش پرسش و پاسخ خط ۷۰ میلیون تومانی مراجعه کنید پاسخ سوال شما در بین سوال و جواب ها موجود می باشد.

  27. باسلام

    بنده زمینی به مساحت ۶۴۰۰ متر دارم در منطقه رباط کریم میخواستم بدونم اگر سوله ها ساخته بشه خط تولید مایع ظرفشویی و دستشویی جرمگیر، شیشه پاک کن، شامپو چقدر تموم میشه

    1. Author

      با سلام. خط تولید مواد شوینده بنا به این که نیمه اتوماتیک باشد یا تمام اتوماتیک از ۷۰ میلیون شروع شده تا ۴۶۰ میلیون با توجه به قیمت های ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ساخته می شود.

  28. سلام خسته نباشيد
    ميخواستم بپرسم اين خط توليدي كه ميگيد مثلاً ٣مليون تومن محصولات شوينده براي توليدشون نياز به دستگاه يا وسيله خاصي هست يا درست كردنشون نياز به وسيله يا دستگاه خواصي نداره؟؟

    1. Author

      با سلام . خط تولید ۴٫۵ میلیون می باشد و میکسر همراه این خط تولید عرضه می شود. لطفا بخش (خط تولید مواد شوینده با ۴٫۵ میلیون) را مطالعه بفرمائید.

  29. سلام وقت بخیر برای تولید فقط و فقط ۲۵۰ لیتر مایع ظرفشویی که قیمت فرمولش یک میلیون و سیصد هزار تومنه چقدر باید هزینه کنیم؟ آیا با یک میلیون و سیصد هزار تومن میشه فقط ۲۵۰ لیتر مایع ظرفشویی تولید کرد یا خیر؟ برای دیگر فرمول ها چه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید باتشکر از شما

    1. Author

      با سلام. دوست عزیز قیمت فرمول مایع ظرفشویی یک میلیون و سیصد هزار تومان می باشد و زمانی که این فرمول را بدست می آورید به هر میزان که بخواهید می توانید مایع ظرفشویی بدون محدودیت تولید کنید.۲۵۰لیتر ظرفیت میکسر می باشد ، میکسری که چنین ظرفیتی دارد می تواند در هر بار تولید (۲ساعت زمان ) ۲۵۰لیتر محصول تولید کند و در صورتی که ظرفیت میکسر مواد شوینده را افزایش دهید میزان تولید مایع ظرفشویی شما هم افزایش می یابد.
      ضمنا فرمول مایع ظرفشویی در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ با توجه به قیمت روز مواد اولیه از ارزان ترین یک لیتری ۸۰۰تومان الی ۳٫۷۰۰تومان (سه هزار و هفتصد تومان ) گرانترین مشابه محصولاتی نظیر مایع ظرفشویی پریل تولید می شود فرمولاسیون های ارائه شده شرکت ماد استیل در هر زمینه با تنوع حالت و قیمت ارائه می گردد یعنی هر فرمول را از ارزانترین تا گرانترین نوع آن را ارائه می کنیم.

  30. باعرض سلام
    فرمول سفید کننده و لوله بازکن را که نوشته اید رایگان است میخواستم

    1. Author

      با سلام. دوست عزیز فرمول های رایگان بصورت اشانتیون در کنار دیگر فرمول ها عرضه می گردد. یعنی اگر شما فرمول مایع ظرفشویی را از شرکت ماد استیل دریافت کنید یکی از فرمول های اشانتیون را بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

  31. با سلام بنده در نطر دارم در زمین به مساحت ۳ هزارمترمربع تولیدی مواد شوینده راه اندازی کنم چند تا سوال از شما داشتم
    ۱٫حداقل متراژ سالن برای اخذ استاندارد و بهداشت
    ۲٫با یک دستگاه مثلا ۷۰ میلیونی می‌توان چند نمونه جنس تولید کرد یا برای هر محصول یک دستگاه مجزا نیاز است
    ۳٫آیا طرح توجیهی احداث کارخانه رو میفروشن یا خیر. با تشکر از شما

    1. Author

      با سلام . تمامی سوالات شما در بخش پرسش و پاسخ خط تولید مواد شوینده با ۷۰ میلیون ، پاسخ داده شده است.

    1. Author

      با سلام .بله آموزش حضوری هم داریم .می توانید با دفتر شرکت هماهنگ کنید و برای انجام فرمولاسیون مورد نظر به آدرس شرکت ماد استیل مراجعه کرده، فرمولاسیون را در حضورتان انجام می دهیم

  32. سلامی دوباره
    لطفا بفرمایید برای احداث یک تولیدی با ۴ نوع محصول چه چیزها و چند متر زمین و چه مبلغ و هزینه ای لازم است ممنون

    1. Author

      با سلام . لطفا به بخش پرسش و پاسخ خط تولید مواد شوینده با ۷۰ میلیون واقع در انتهای صفحه مراجعه کنید میزان متراژ و هزینه و… توضیح داده شده است.

  33. سلام آیا با خط تولید ۵ میلیونی علاوه بر مایع دستشویی و ظرفشویی ، محصولات کارواش هم میشه تولید کرد

    1. Author

      با سلام. بله فقط کافیست فرمولاسیون با کیفیت محصولات کارواش را دریافت کنید.

  34. سلام.فرق خط تولید هایی با قیمت مختلف چیه.اون پنج میلونه با ۷۰میلیونی چ فرقی داره

    1. Author

      با سلام. با خط تولید ۵ میلیونی می توان محصولات شوینده رستوران آشپزخانه ای بصورت بیست لیتری و ده لیتری و چهارلیتری تولید کرد ولی خط تولید ۷۰ میلیون تومانی کوچک ترین خط تولید شوینده های بهداشتی می باشد که قادر به دریافت مجوز بهداشت و استاندارد می باشید تا محصولاتی از قبل مایع ظرفشویی و دستشویی و شامپوی سر بهداشتی و… را برای سوپر مارکت و هایپر مارکت ها تولید و پخش کنید.

  35. سلام میخواستم بدونم بعدازاینکه خط تولید راه انداختیم و تولید کردیم محصولاتمان راباید باچه اطلاعاتی روی برچسب معرفی کنیم ایاابتداباید شرکت ثبت کنیم و محصولات را با نام شرکت جدید به بازارعرضه کنیم

    1. Author

      با سلام اطلاعات درج شده بر روی برچسب هر محصول از سمت شرکت ما ارائه می گردد. ضمنا شرکت ماد استیل گرافیست دارد و در صورت تمایل برچسب محصولتان را طراحی می کنیم.

  36. باسلام . درخصوص تامین مواد اولیه و کیفیت این مواد ایا تضمینی از طرف شرکت شما ارایه میشود .
    دیگر اینک ایا با خرید تنها فرمولاسیون مواد اولیه را تامین میکنید یا خیر
    درنهایت فرمولاسیون باقیمت بسیار پایین تر از انچه شما ارایه میکنید در بازار موجود هست منتها (تضمن کیفیت و تامین مواد اولیه )از خود فرمولاسیون مهمتر است در اینخصوص هم توضیح بدید ممنون میشم

    1. Author

      با سلام. ۱-بله علاوه بر تامین مواد اولیه در قرارداد درج می کنیم از زمان خرید فرمولاسیون به مدت ۱سال فرمولاسیون مربوطه از لحاظ کیفیت ، قیمت تمام شده و تولید محصول پشتیبانی می کنیم. خط اختصاصی در اختیار مشتری که خرید کرده می دهیم تا ۹صبح الی ۱۷ هر روز از شنبه تا پنجشنبه روز های کاری با مهندسین شیمی ماد استیل تماس بگیرد و در صورت بروز مشکل در انجام فرمول آن را رفع می کنیم.ضمن این مسئله که فرمول را در صورت درخواست مشتری در حضور او انجام می دهیم. در صورت گران شدن مواد اولیه فرمول ها را از لحاظ قیمت تمام شده با توجه به سطح توقع بازار تنظیم قیمت می کنی و حتی در مسیر تولید اگر مشتری ماده اولیه ای را بیش از حد در میکسر ریخت و محصول شوینده اش خراب شد کافیست بگوید چه ماده ای را بیشتر ریخته ( بدون دانستن آن که چقدر اضافه کرده) محصول را برایش برمی گردانیم تا دور ریز نداشته باشد ضمنا در مدت یکسال خدماتR&D به مشتری ارائه می گردد بطور مثال بخش تحقیقات ماد استیل ماه اخیر ماده ای را برای مصرف در مایع لباسشویی یافت که در صورتی که میزان ۱٫۲گرم آن را در فرمول مایع لباسشویی اضافه کنید لاستیک درب ماشین لباسشویی جرم نمی گیرد .
      ۲- بله مواد اولیه در صورت خرید فرمول ارائه می کنیم.
      ۳-فرمول ها همچون خودرو و دیگر لوازم دائم ارتقاع مدل و سطح کیفی را دارند فرمول های رایگان و ارزان قیمت برای فروشنده آن بازخورد مالی را در بر نخواهد داشت که بتواند آزمایشگاه مجهز داشته باشد و از نیرو های متخصص استفاده کند تا سطح کیفی فرمول ها را بالا ببرد(همانطور که مشاهده می کنید پشتیبانی هم ندارند)در نتیجه این فرمول ها از لحاظ کیفیت (شویندگی ،کف دهی ، غلظت و از همه مهمتر قیمت تمام شده) اصلا در بازار توان رقابت را ندارند متاسفانه برخی از این بی اطلاعی مشتریان سوء استفاده می کنند و فرمول های بسیار بی کیفیت را به قیمت پایین عرضه می کنند و دیگر پاسخگو نیستند. (هیچ ارزانی بی حکمت نیست و هیچ کیفیتی اتفاقی نیست. لازمه ایجاد کیفیت به همراه قیمت تمام شده پایین محصول، کار آزمایشگاهی متخصصین شیمی در آزمایشگاه مجهز آن هم در طی سالیان کار تحقیقاتی می باشد)

  37. با سلام
    با خرید خط تولید ۵ میلیونی فرمول و مواد اولیه مجانی در اختیار ما قرار میگیرد؟
    اگر مجانیست چند لیتر؟

    1. Author

      با سلام به همراه خط تولید ۵ میلیونی میکسر۲۵۰ لیتری و فرمول مایع ظرفشویی هم در حالت بهداشتی و هم صنعتی و در سه مدل شفاف ، مات و فسفری و فرمول مایع دستشویی در دو حالت بهداشتی و صنعتی و در مدل های شفاف مات و صدفی به همراه دو فرمول رایگان سفید کننده و جرمگیر تقدیم شما می گردد و مواد اولیه بنا به سفارش عرضه می گردد.

  38. سلام
    قیمت تمام شده کالا برای تولید کننده اهمیت زیادی دارد
    با فرمولاسیون شما و قیمت فروش مواد اولیه شما. قیمت تمام شده لیتری مواد شوینده از کمترین قیمت و بیشترین قیمت هرمحصول
    شامپو کارواش
    شامپو کارواش با کف رنگی
    واکس داشبورد
    واکس لاستیک
    داخل شوی خودرو
    موتور شویی
    مایع ظرف شویی
    مایع لباسشویی
    مایع دستشویی
    مایع سفید کننده
    شامپو استخر
    آب رادیاتور
    من قصد تولید این محصولات را دارم از کمترین قیمت تمام شده و بیشترین هر محصول لطفا قید بفرمایید.

    1. Author

      با سلام قیمت های این محصولات با توجه به قیمت روز مواد اولیه مورخه ۱۳۹۸/۱۱/۲ و مبلغ تولید هر لیتر از ارزان ترین تا باکیفیت ترین می باشد.
      شامپو کارواش هر لیتر از ۸۰۰تومان الی ۴۰۰۰تومان(نیم به ۲۰۰ لیتر آب)
      کف رنگی هر لیتر از ۲٫۷۰۰تومان الی ۴٫۲۰۰تومان
      واکس داشبورد هر لیتر ۲٫۵۰۰تومان الی ۱۰٫۰۰۰تومان
      واکس لاستیک هر لیتر ۱٫۰۰۰تومان الی۸٫۰۰۰ تومان
      داخل شوی خودرو هر لیتر از ۴۰۰تومان الی ۳٫۰۰۰تومان
      موتورشو هر لیتر از ۸۰۰تومان الی ۱٫۸۰۰
      مایع لباسشویی هر لیتر ۱٫۶۰۰الی ۴٫۷۰۰تومان(نزدیک به برند های مثل: پرسیل و امو )
      مایع دستشویی هر لیتر ۱٫۱۰۰تومان الی ۴٫۳۰۰ تومان
      مایع سفیدکننده هر لیتر ۲۰۰ تومان الی ۴۰۰ تومان معمولی و معطر ۵۰۰تومان و غلیظ مدل دامستوس ۱٫۴۰۰تومان
      شامپو استخر هر لیتر از ۱٫۸۰۰ الی ۳٫۳۰۰ تومان
      آب رادیاتور هر لیتر ۳۰۰الی ۷۰۰ تومان
      موفق باشید.

    1. Author

      سلام . فرمول های رایگان بصورت اشانتیون در کنار دیگر فرمول ها ارائه می شود.بطور مثال اگر شما فرمول مایع ظرفشویی را تهیه بفرمائید یک فرمول رایگان که معرفی کرده ایم به دلخواه شما رایگان تقدیم شما می شود.

  39. سلام ببخشید من از یه شرکت دیگه مخزن پانصد لیتری و میکسر که رو درش نصب هست خریداری کردم می خواستم ببینم اگه از شرکت شما چندتا فرمول بخرم می تونم با همین دستگاه مجوز از بهداشت و استاندارد برای ثبت برند بگیرم ممنون

    1. Author

      با سلام. برای دریافت مجوز بهداشت باید میکسر استنلس استیل بوده و دستگاه های خط ۷۵ میلیونی رو اضافه کنید. ضمنا باید سالن بهداشتی داشته باشید و فرمول استاندارد انجام بدید.با این تجهیزات که دارید شما می توانید فرمول با کیفیت دریافت کرده و محصولات صنعتی تولید کنید مثل خط ۵ میلیونی و کارواش ۸٫۵ میلیونی. ضمنا برای ثبت برند فقط باید جواز تاسیس بگیرید تا برند ثبت کنید. برای اخذ جواز تاسیس فقط نیاز به شناسنامه و کارت ملی و پرکردن فرم جواز و واریز فیش صنایع می باشد که البته مشاوران ثبت شرکت با دریافت مبالغی این کار را برای شما انجام می دهند.(هزینه ثبت جواز در شهرستان ها حدودا ۵۰۰هزار تومان هست و تهران نهایتا ۱میلیون تومان)

  40. سلام میخوام شامپوی کارواش تولید کنم چندسال هم کارواش داشتم کاملا آشنا به کار لطفا راهنمایی کنید فرمول شامپو رو میخوام
    باتشکر

    1. Author

      با سلام .لطفا در ساعت اداری با خط های ارتباطی شرکت تماس حاصل فرمائید تا خدمات فرمولاسیون ارائه شود.

  41. سلام. خدا قوت. من یک کارگاه ۲۰۰ ماری بهداشتی دارم. آیا میتونم تو این فضا خط تولید راه اندازی کنم؟ و این که برای گرفتن مجوزهای لازم به مشکل نمی‌خورم؟ شما تضمین کمک برای گرفتن مجوزها را میکنید؟ و این که برای شروع کار به غیر از هزینه خط برای مواذ اولیه چقدر هزینه لازم است؟ ممنون

    1. Author

      با سلام. لطفا با خط مشاوره تماس بگیرید و شرایط سالن تون رو بگید تا اگر کمبودی در سالن شما وجود دارد برطرف شود(تعداد اتاق، دوش و رختکن و…) تا بتوانید مجوز بگیرید.ما تضمین کتبی بر روی ماشین آلات و فرمولاسیون می دهیم که با دستگاه های خط تولید مواد شوینده ماد استیل و فرمول های ما می توانید مجوز بگیرید ولی شرایط سالن بهداشتی به عهده خود شماست و در صورتی که سالن، ماشین آلات و فرمول هر سه مورد تائید اداره بهداشت باشند شما قطعا مجوز بهداشت می گیرید.
      برای مواد اولیه و قوطی و لیبل حداقل ۲۵ میلیون تومان در نظر بگیرید تا حجم تولید مناسبی را در شروع کار داشته باشید.

  42. و توی خط تولید ۵۰ میلیونی چه محصولاتی تولید می شوند و ایا محوز بهداشت و استاندارد دارند؟

    1. Author

      باسلام. خط ۵۰ میلیونی اسفند ۱۳۹۷بود بخاطر افزایش قیمت استنلس استیل و الکترو موتور و… به ۸۰ میلیون رسیده است و متاسفانه این روند بصورت افزایشی ادامه دارد.این خط تولید مواد شوینده مجوز استاندارد و بهداشت را می گیرد که در قرارداد آن نیز کتبا این شرط قید می شود.

  43. سلام وقتتون بخیر، قیمت فرمول ژل ضدعفونی کننده دست چه میزان هست؟ و تخمین میزنین برای تولید ۱۰ هزار ژل چقدر هزینه مواد میخواد؟ به صورت خیریه میخوایم توزیع کنیم

    1. Author

      با سلام. قیمت فرمول ژل ضد عفونی کننده ۲٫۵میلیون می باشد . قیمت هر لیتر ژل ضد عفونی کننده با الکل اتانول با توجه به این که الکل اتانول بسیار نایاب شده و برخی پخش کننده های آن تمایل به فروش با مبلغ ۱۰ برابر قیمت واقعی دارند گران تولید می شود ولی این ژل بدون الکل اتانول هم می شود تولید کرد که شرکت ماد استیل فرمول آن را درست کرده و قیمت تمام شده هر لیتر ژل آن حدودا ۱۶۰۰تومان الی ۱۸۰۰تومان(کمتر از دو هزار تومان) می باشد.

  44. درود برشما،
    با خط تولید ۵ ملیونی، میشه داخل شور خودرو و چند منظوره هم تولید کرد ؟
    علاوه بر میکسر ۲۵۰ لیتری ، برای تولید تجهیزات دیگه ای هم نیاز هست؟

    1. Author

      با سلام. بله می توانید فقط کافیست فرمول های این محصولات را تهیه کنید تا با همان خط تولید محصول را بسازید.ضمنا یک ترازوی ۳۰کیلویی با دقت ۱۰گرم هم لازم دارید.

    1. Author

      با سلام. بله داریم.لطفا جهت خریداری فرمولاسیون مورد نظر در ساعت کاری با خط های ارتباطی شرکت تماس بگیرید.

    2. Author

      با سلام . بله. لطفا بعد از تعطیلات عید نوروز از مورخه ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ به بعد تماس حاصل فرمائید تا هماهنگی لازم انجام شود.

  45. سلام. میخوام خط تولید مایع ظرف شویی و دستشویی و جرمگیر و سفید کننده راه بندازم
    چقد پول میخواد
    بعد قیمت هر لیتر مایع چقدر تمام میشود

    1. Author

      با سلام . پاسخ سوال شما در پرسش و پاسخ خط تولید ۹۰ میلیونی داده شده لطفا پرسش و پاسخ این خط تولید را بررسی فرمائید.

    1. Author

      با سلام . لطفا به منو سایت مراجعه و بخش خط تولید مواد شوینده با ۵٫۵ میلیون را مطالعه فرمائید.

  46. سلام

    برای تولید مواد شوینده ظرفشویی و دسشویی حداقل و حداکثر هزینه مواد اولیه چقدر هست؟
    برند خاصی برای فروش باید داشته باشیم؟
    برق شهری برای دستگاه کفایت میکند؟

    برای این خط تولید چند متر فضا لازم هست؟
    با خط تولید دستگاه ۵.۵ میلیون یا ۹ میلیون کدام سود دهی بیشتر و بهتری در بازار دارد؟

    1. Author

      با سلام. ۱- حداقل خرید مواد اولیه مورخه ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ چهار میلیون تومان هست که البته چند هزار کیلو مواد شوینده آماده می شود( با توجه به قیمت تمام شده هر کیلو از محصول فرمولاسیون)
      ۲- برند یا نام تجاری باید متعلق به خود شما باشد چون شما آن را به بازار معرفی می کنید و بعد از معروف شدن در بازار فقط خود شما از مزایای آن باید بهره ببرید.
      ۳- برق شهری برای خط تولید های صنعتی و کارواش کافی است.( این دستگاه ها مصرف برق کمی دارند)
      ۴- حداقل فضای تولید برای صنعتی و کارواش ۲۰ الی ۳۰ متر می باشد.
      ۵- هر کدام بازار مخصوص خود را داشته و سود دهی مناسبی دارد.

  47. سلام میخواستم خط تولید ۶.۳ را خریداری کنم آیا میتونم مایع ظرفشویی تولید کنم یا ن مشکلی در کیفیتش به وجود نمیاد نیازی ب مجوز بهداشت هم ندارم

    1. Author

      با سلام. لطفا پرسش و پاسخ ها را مطالعه بفرمائید .قبلا پاسخ این سوال داده شده .با خط ۶٫۳۰۰میلیونی فقط می توانید محصولات لو اکتیو مایع ظرفشویی و دستشویی برای رستوران و هتل و کارخانه ها و… تولید کنید . جهت تولید محصولات بهداشتی موجود در سوپر مارکت و هایپر مارکت ها، حداقل باید خط تولید ۹۰ میلیونی را راه اندازی کنید و ما در قرارداد قید می کنیم که این خط تولید به شرط تایید اداره بهداشت و استاندارد فروخته می شود.

  48. سلام شما مواد اولیه هم تحویل مشتری میدید؟ظرف جامایع هم دارید؟

    1. Author

      سلام. بله ما برای مشتریان ماد استیل مواد اولیه تامین می کنیم. ظرف و جا مایع کارخانه همکار معرفی می کنیم .

  49. سلام برای راه اندازی یک شرکت که شوینده های پرکاربرد را تولید کنه به چه میزان فضای کارگاهی و چه میزان سرمایه نیاز است

    1. Author

      با سلام . شوینده پر کاربرد دقیقا کدام شوینده را می فرمائید . هم شامپو کارواش هم شامپوی سر و مایع ظرفشویی و … همگی پر کاربرد هستند ولی قوانین تولیدشان بسیار متفاوت هستند. جهت تسریع در روند پاسخگویی در ساعت کاری با خط های ارتباطی شرکت ماد استیل تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی لازم به عمل آید.

    1. Author

      سلام . بله . البته فقط برای مشتریان خط تولید شوینده یا فرمولاسیون ، مواد اولیه می فروشیم.

  50. سلام با تگزاپون صدفی مایع ظرفشویی تولید می کنند برای کمتر شدن قیمت ؟

    1. Author

      سلام . اکتیو تگزاپون صدفی به همان میزان کم پایین بودن قیمت ، کم بوده و مناسب تولید مایع ظرفشویی نمی باشد.

  51. با سلام
    شیشه شور ماشین که مخزن آب میریزن هم فرمولاسیونش رو دارین؟ قیمت فرمولش رو ندیدم تویه لیست قیمت. لطف میکنین قیمت رو بفرمایید؟

    1. Author

      سلام . بله داریم در حالت معمولی و ضد یخ عرضه می کنیم . مبلغ ۱ میلیون تومان می باشد.

  52. با سلام با خط توليد بهداشتي پس از اخذ مجوزات كدوم محصولات ميتونيم توليد كنيم كدوم محصولات رو نميتونيم
    مثلا فرمودين شامپو كارواش نميتونيم با اين دستگاه ها توليد كنيم غير شامپو كارواش ديگه چه محصولي مجاز نيستيم با اين خط توليد كنيم

    1. Author

      سلام . جهت روشن شده مطلب عرض می کنیم شما وقتی برای تعدادی محصول مجوز می گیرید فقط باید همان محصولات را تولید کنید مگر این که تعداد محصولاتتان را در مجوز بیشتر کنید.

  53. سلام وقت شما بخیر
    ببخشید من خودم مخزن میکسر رو دارم ولی اگه فرمول ها رو از شما خریداری کنم بعد مواد اولیه رو هم برام ارسال میکنید؟

    1. Author

      سلام . بله . جهت هماهنگی با واحد بازرگانی ماد استیل در ساعات کاری شرکت تماس حاصل فرمائید.

  54. با سلام کدوم محصول نیاز به استاندارد اجباریه و کدوم اجباری نیست

    1. Author

      با سلام محصولاتی از قبیل مایع ظرفشویی و شامپوی سر بزرگسال و شامپو بچه و… استاندارد اجباری دارد و محصولاتی از قبیل مایع دستشویی و جرمگیر و… استاندارد تشویقی دارد و همچنین محصولات کارواش هیچ استانداردی ندارد . لیست کامل و دقیق را می توانید با مراجعه به اداره استاندارد هر شهر دریافت کنید توجه بفرمائید فقط محصولاتی که اجباری دارند برای تولید حتما استاندارد را می بایست دریافت کنند.

  55. سلام وقت به خیر.عذر میخوام هزینه های خط تولید و فرمول‌ها مربوط به چه سالی هست؟
    سال۱۴۰۰هم همین قیمتها هست؟؟

    1. Author

      سلام . بله .قیمت های خط تولید مواد شوینده و فرمولاسیون ها در وب سایت ماد استیل بروز می باشد.

  56. سلام خسته نباشید
    با فرمولی که دارید هر لیتر مایع ظرفشویی با کیفیت پریل قیمت نهایی در حال حاضر توی سال ١۴٠٠ با افزایش قیمت های امروز که برای ما که تولید کنیم چقدر در میاد؟؟
    ممنون میشم جواب بدید سپاس

    1. Author

      سلام . قیمت تمام شده هر لیتر مایع ظرفشویی با کیفیت پریل آبی حدودا ۷٫۳۰۰تومان و هر لیتر پریل طلایی ۸٫۰۰۰ تومان می باشد.

  57. سلام برای تولید ۱۰۰۰لیتر شامپو کارواش چقدر تقریبا باید مواد اولیه خریداری کرد؟؟

    1. Author

      سلام. فرمول شامپو کارواش در سطح های کیفی و قیمتی متفاوت تولید می شود لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات کاری شرکت با خط های ارتباطی شرکت تماس بگیرید.

  58. سلام و خسته نباشید .. بنده فرمول شامپو کارواش اقتصادی و شیشه شور نیاز دارم .. لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. Author

      سلام . برای تهیه فرمولاسیون های شوینده مورد نظر در ساعات کاری شرکت با خط های ارتباطی تماس بگیرید تا هماهنگی لازم انجام شود.

  59. سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال خدمتتون داشتم
    هزینه مواد اولیه چقدر.میشه ؟
    بجز هزینه فرمولاسیون ، هزینه مواد اولیه جهت تولید ۵۰۰ لیتر مایع ظرفشویی و دستشویی صنعتی چقدر.میشه ؟
    ممنون

    1. Author

      با سلام . هزینه مواد اوليه محصول صنعت برا توليد ۵۰۰ لیتر خالص محصول از ارزان ترن کیفیت فرمول ۱.۵۰۰ تومان تا بالاترین کیفیت ۲.۱۰۰ میلیون تومان تمام می شود.

  60. سلام عرض ادب و خسته نباشید، با ارائه نمونه مایع ظرفشویی امکانش هست فرمولاسیونش رو واسمون در بیارین.و امکان اموزش خصوصی و تخصصی رو دارین و حداقل زمان برای یادگیری چقدر میباشد.ممنون از شما

    1. Author

      سلام بله . حداقل نمونه ای که برای آزمایشگاه باید بفرستید ۴ لیتر از محصول مورد نظر می باشد زمانی برای مهندسی معکوس صرف می شود و در نهایت با هماهنگی واحد بازرگانی شرکت، در محل شرکت ماد استیل حاضر می شوید و نمونه شما توسط مسئول فنی آزمایشگاه بصورت عملی آموزش داده می شود. جهت هماهنگی با واحد بازرگانی شرکت در ساعات کاری تماس حاصل فرمائید.

  61. سلام آیا میشه فرمول ها را جدا گانه خریداری کرد؟! مثل فرمول شامپو کارواش؟!

    1. Author

      درود . بله جهت خرید فرمولاسیون در ساعات کاری با خط های ارتباطی شرکت تماس بگیرید تا هماهنگی لازم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *