واحد گارانتی ماشین آلات و فرمولاسیون شرکت ماد استیل

پرسش و پاسخ

  1. سلام دستگاه های قدیمتون هم گارانتی پنج ساله دارد یا جدید ها فقط . قطعه برقی خرابشود تعمیر ميکنید یا تعویض؟

    1. Author

      با سلام . ۱- دستگاه های خط تولید شرکت ماد استیل از سال ۱۴۰۲ مطابق قرارداد دارای پنج سال گارانتی تعویض قطعات می باشد و ماشین آلات قديم دارای دو سال گارانتی بوده است. ۲- در صورت خراب قطعات برقی تعویض قطعه رایگان در مدت گارانتی انجام می شود.

  2. سلام و عرض ادب خدمت مهندس معینی عزیز . کیفیت دستگاه ها عالی هست برای جواب گویی تون تشکرم می کنم مخصوصا خانوم آدینه برای فرمول ها

    1. Author

      باسلام خدمت شما جناب رضایی عزیز. نظر لطف شماست. سپاسگزاریم.

  3. سلام و خدا قوت به مهندس معینی و تیم زحمتکش ماد استیل سوال داشتم انگار خط تولید ها ی تان را آپدیت می کنید این آپدیت مربوت به کدام دستگاه ها هست و آیا جزو گارانتی هست یا هزینه دارد و اینکه بعد از چه مدت آپدیت می کنید؟

    1. Author

      با سلام . سپاسگزاریم . تمامی دستگاه ها هر ساله بروز رسانی می شود. دستگاه در بروز رسانی شامل امكانات کنترلی و… بیشتری می شود و در صورت درخواست مشتری بروز رسانی انجام شده و هزینه آن شامل خدمات گارانتی نیست و خریدار می بايست پرداخت کند . گارانتی شامل تعویض رایگان قطعات و امکاناتی می باشد که در روز خرید و تحویل بر روی دستگاه موجود هست و البته که بعد از نصب قطعات مکانیکی و الکترونیکی در فرآیند بروز رسانی آن قطعات نیز دارای گارانتی تعویض می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *