کلاهبرداری های راه اندازی خط تولید مواد شوینده غیر بهداشتی را شناسایی کنید؟!

پرسش و پاسخ

  1. من می خواسم کارگاه مایع ظرفشویی راه بندازم تبلیغات شویا سازان و شرکت توسن صنعت و دیدم راجبشون تحقیق کردم روی اینترنت و اینستا چیزای بدی گفته بودن زنگ زدم اداره بهداشت دیدم نمایندگی ها همه دروغه و کار تقلبیه

    1. Author

      سلام دوست عزیز شما بهترین کار رو انجام دادید قبل از خرید خط تولید مواد شوینده همیشه از مراجع قانونی تحقیق کنید.

  2. سلام خسته نباشید من مدتیه در فکر خط تولید مواد شوینده با هزینه کمتر هستم لطفا اگه راهی رو بلدید و یا خودتون واقعا و قانونی این خط تولید رو دارید بهم معرفی کنید با تشکر

    1. Author

      سلام . اگر قصد راه اندازی خط تولید مواد شوینده بهداشتی دارید حداقل ۱۵۰ میلیون پول خط تولید فقط می شود و با توجه به خرید مواد اولیه و قوطی و لیبل و اجاره مکان سالن تولید باید حداقل در کل ۲۵۰ میلیون سرمایه داشته باشید این مبلغ حداقل لازم برای خط تولید شوینده های بهداشتی است ولی اگر قصد راه اندازی با سرمایه کمتر را دارید بهترین کار این است که محصولات شوینده کارواش و شوینده صنعتی را راه اندازی کنید تا سرمایه لازم جمع آوری شده و بعد اقدام به راه اندازی کارخانه کوچک شوینده بهداشتی کنید.

  3. من نماینده تهران شرکت شویا سازان ام تبلیغات تلویزیونی شرکت رو دیدم فکر کردم واقعی هست ۴۰ میلیونتومن دادم نمایندگی گرفتم شرکت نمی خره سوپر مارکت نمی خره چون مجوز بهداشت ندارن به اداره بهداشت زنگ زدم می گه می خواستی اول تحقیق کنی

    1. Author

      سلام . فروش خط تولید مواد شوینده به عنوان نمایندگی تولید خلاف قانون هست و هر شرکتی که خط تولید خود را با چنین عناوینی به فروش می رساند جرم مرتکب شده و شما می توانید از طریق مراجع قضایی شکایت کرده و مبلغ سرمایه خود را باز پس بگیرید.

      1. Author

        سلام . قرارداد هاشون رو جوری تنظیم می کنند که دست مشتری به جایی بند نیست و از تمام تعهدات شان در قبال مجوز ها و خرید تضمینی شانه خالی می کنند اگر زمان عقد قرارداد با وکیل دادگستری در محل شرکت حاضر شوید و پس از مطالعه قرارداد توسط وکیل شما خواهید دید نه وکیلتان قرارداد را قبول می کند و نه آنها مطابق قول ها و وعده های تبلیغاتیشان با شما قرارداد می بندند.

  4. سلام خسته نباشین آیا برای این کار مدرک دانشگاهی نیاز است

    1. Author

      با سلام . برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده اگر شرکت ثبت کنید نیاز به مدرک تحصیلی نمی باشد و در صورتی که مواد شوینده بهداشتی تولید می کنید باید مسئول فنی که در زمینه شیمی تحصیل کرده است را استخدام کنید که هم سازمان غذا و دارو معرفی می کند و هم می توانید خود بصورت مستقل استخدام کنید

    1. Author

      سلام . شرکت شویا سازان با مدیریت شاهین خوشنویسان هیچ کارخانه ای در شهرک صنعتی بندر گز ندارد که این مسئله را می توانید با تماس با دفتر شهرک صنعتی بندر گز پرس و جو کنید و هیچ مجوز بهداشت و استانداردی به هیچ عنوان ندارد و متاسفانه به وسیله سلبریتی ها ناآگاه در حال فریب عموم مردم هست . همچنین سازمان غذا و دارو در حال پیگیری پرونده این شرکت در مراجع قضایی می باشد آگاه باشید این شرکت در حال اغفال مردم می باشد و فعالیت هایش کاملا مجرمانه است.

      1. محل دفترشون کاملا مشخص و خود آقای خوشنویسان اونحا هستن و بنده شخصا با ایشون جلسه داشتم و چون کارم واردات هست ظرف ۵ دقیقه صحبت با ایشون متوجه شدم کاملا اینکاره نیستن و کلاهبردارن و اومدم بیرون و پرسنل دفترشون ۱۰۰ بار تماس گرفتن که برم برای قرارداد و نهایتا گفتم به شما نمیشه اعتماد کرد و کارتون درست نیست چون من هر سندی خواستم نتونستن بهم ارائه بدن و انتهای مذاکرات گفتم من از سال ۹۱-۹۲ واردات میکنم و کاملا آشنا به خیلی موارد هستم و اینجا بود که دیدم آقای خوشنویسان یکم خودش رو جمع کرد و …
        ولی ی دفتری درست کردن با کلی نیرو و … اگر ی آدم تازه کار بره اونجا ۱۰۰% جوگیر میشه و نهایت کلاه تا خرخره رفته سرش

      2. سلام من میخام از شرکت شویا سازان خط تولید دستمال کاغذی بخرم چه مدارکی باید ازشون بخوام به نظر شما اینم کلاه برداریه

        1. Author

          سلام این شرکت در حال فریب مردم در راه اندازی خط تولید مواد شوینده هست و فعالیتش کاملا غیر قانونی بوده و هیچ کارخانه ماشین سازی ندارد. بهتر هست خط تولید مذکور رو از شرکت های معتبر تهیه کنید و با کلاهبردار ها معامله نکنید.

      1. Author

        با سلام . دوست گرامی هر شخص یا شرکتی که نمایندگی تولید می دهد و به شما امتياز استفاده از لیبل و قوطی و مجوز خود را می دهد و با خرید تضمینی شما را وسوسه می کند قصد قريب شما را دارد حال هر نامی که داشته باشد. جهت بررسی صداقت در گفتار شرکت ها پیشنهادات آنها را با قوانين تولید محصولات بهداشتی در کشور قياس کنید شماره تماس معاونت سازمان غذا و دارو : ۰۲۱۸۴۲۴۸۰

  5. سلام خسته نباشید بنظرتون شرکت توسن صنعت تولید شوینده های خانگی و … معتبره؟

    1. Author

      با سلام . شرکتی که نمایندگی تولید می دهد اساسا در حال تقلب و فریب عموم مردم هست. هیچ شرکت حق اعطا نمایندگی تولید ندارد . چه با میکسر استیل و چه با میکسر پلی اتیلن ! و هر شخص یا شرکتی باید فقط خودش از سازمان های مربوطه (غذا و دارو و استاندارد ملی ایران) مجوز دریافت کند. برخی از شرکت ها متاسفانه آرم سیب سلامت و استاندارد را به صورت جعلی بر روی لیبل های محصولات چاپ می کنند که عواقب سختی هم برای خود و هم برای تولید کننده بی اطلاع ایجاد می کنند. قابل توجه باشد که مدیر عامل یکی از شرکت هایی که چنین نمایندگی های جعلی صادر می کند اکنون متواری شده و تا زمانی که دادگاه رسیدگی به پرونده اش تشکیل شود حکم چند ساله زندان هم برای جعل سیب سلامت و استاندارد و هم برای فریب عموم مردم با عنوان ( کار آفرین برتر سال) از طریق صدا و سیما و شبکه های اجتماعی و بخاطر اعطای نمایندگی های جعلی اش صادر می شود.

  6. سلام، ممنونم از شما من با اداره غذاو دارو تهران تماس گرفتم، اونا هم گفتند نمايندگي هاي توليدي شوياسازان غيرقانونيه
    مرسي از روشن سازي شما من سرمايه زيادي ندارم پولم پول كارگريه اگ سايتتونو نميديدم همه چيمو از دست ميدادم
    واقعا ممنونم

    1. Author

      با سلام . خواهش می کنم . قبل از خرید همیشه تحقیق کنید تا در کارتون نتیجه بهتری را بگیرید.

      1. ببخشید با چه شرکتی برای تولید دستمال کاغذی قرار داد ببندیم؟؟؟

        1. Author

          سلام بزودی ویدیویی در این رابطه آماده می کنیم و نحوه تشخیص را توضیح می دهیم تا گرفتار افراد و شرکت های فریبکار نشوید.

  7. سلام ببخشید من ی جوونم تازه میخوام کار راه بندازم نمیخوام زیاد سرمایه بزارم ک اگه نشد زیاد ضرر نکرده باشم میخواشتم ببینم پیشنهاد شما چیه ک برای اولین تجربه چیکار کنم؟؟

    1. Author

      سلام . قطعا با حداقل سرمایه یک کسب و کار را راه اندازی کردن کار صحیحی هست ولی حداقل راه اندازی خط تولید بهداشتی ۱۵۰ میلیون با مقداری سرمایه جهت خرید مواد اولیه می باشد.برای کاهش ریسک سرمایه گذاری بهترین راه انجام اصولی کار است یعنی تولیدی با مجوز و مطابق با نیاز بازار می باشد اگر سرمایه کمتر دارید می توانید محصولات صنعتی یا کارواش را راه اندازی کنید و پس از کسب سرمایه کافی وارد تولید شوینده های بهداشتی شوید.

  8. سلام ، وقت بخیر ، میخواستم ببینم که برای تولید شوینده های کارواش و صنعتی با برند شخصی هم نیاز به مجوز بهداشت و استاندارد هست ؟‌ بدون این مجوز ها میشه یک برند ثبت کرد؟

    1. Author

      با سلام . برای ثبت برند فقط نیاز به دریافت جواز تاسیس می باشد و ثبت برند مجوز تولید نمی باشد فقط نامی است که تولید کننده به عنوان اسم انحصاری محصولات خود می تواند استفاده کند. تولید شوینده صنعتی و کارواش نیاز به دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو ندارد ولی محصول تولید شده نیز حق فروش در سوپر مارکت را ندارد و کسی نمی تواند آن را به عنوان محصول بهداشتی بفروش برساند.

  9. سلام با خط تولید ۱۵۰ تومنی میشه محصولات تو سوپر مارکت ها پخش کرد

    1. Author

      سلام. بله . خط تولید ۱۵۰ میلیونی خط تولید مواد شوینده ای هست که محصولات شوینده بهداشتی اش مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو کشور و مجوز استاندارد از سازمان استاندارد ملی ایران دریافت می کند و البته با تهیه این خط تولید باید برای دریافت مجوز ها اقدام فرمائید.

  10. سلام وقت بخیر من چند وقتی هست میخوام کسب و کاری راه اندازی کنم و خواستم تولیدی مواد شوینده رو راه بندازم تا به سایت شما مراجعه کردم
    ایدی یا شماره تماسی که مشاوره کامل بگیرم برام قید کنید ممنون میشم
    تو نظرات خوندم کمتر از ۱۵۰ملیون نمیشه کسب کار خوبی رو راه انداخت در این زمینه و فرموده بودین برای ساخت محصولات کارواش میتونم ولی برای فروش یکم به مشکل بر میخورم راهنمایی شما چیه برای من؟

    1. Author

      سلام . راه اندازی خط تولید بهداشتی باعث می شود وارد بازار بزرگ محصولات شوینده بهداشتی شوید که اگر هم قصد برند سازی را نداشته باشید می توانید با قیمت مناسب کالا، فروش محصول خود را داشته باشید ولی اگر برند سازی اصولی انجام شود قطعا فروش بالایی را خواهید داشت.
      محصولات کارواش بازار خوبی دارد و البته نه به خوبی محصولات شوینده بهداشتی ولی می توان با سرمایه کم کسب و کاری با سود دهی قابل قبول داشته باشید برای رفع مسئله فروش، شرکت ماد استیل جلسات بازاریابی و برند سازی برگزار می کند که تولید کننده ها می توانند با شرکت در آن علاوه فروش آسان محصولات مدیریت کسب و کار و برند سازی محصولات شوینده را آموزش ببینند تا سرمایه کافی برای ورود به بازار بزرگتر شوینده بهداشتی را جمع آوری کنند.

  11. سلام وقت بخیر
    ممنون از توضیحات کاملی که برای سوالهای عزیزان ارائه دادید .
    من یه سوال داشتم خواستم ببینم برای راه اندازی خط شوینده صنعتی که شرکت شما ارایه میده آیا اگر مجوز ندشته باشیم به مشکل برنمیخوریم مثل اونایی که لینکشو گذاشتید انهدام و دستگیری عوامل تولید کننده مواد شوینده در مسکن مهر . آیا برای همچین مشکلی شرکت جوابگو هست ؟ و اگر با چنین مشکلی مواجه شدیم راهکار چی هست؟

    1. Author

      با سلام. ممنونم . وظیفه ما پاسخگویی به سوالات می باشد.
      ۱- تولید بدون مجوز قطعا به مشکل بر می خورید. دوست گرامی همینطور که در صفحه خط تولید ۷٫۳۰۰ و دیگر صفحه ها توضیح دادیم، می توانید از طریق صنف مجوز دریافت کنید و حتما برای تولید مواد شوینده از مسیر قانونی اقدام کنید. لینک انهدام و دستگیری در رابظه با کسانی بود که مشتری برخی شرکت ها هستند که این شرکت ها نمایندگی تولید غیر قانونی ارائه می کنند یعنی می گویند با برند و قوطی و مجوز ما تحت نمایندگی ما تولید کنید . ما این صفحه را ایجاد کرده ایم که شما در مسیر راه اندازی خط تولید گرفتار کلاهبردار ها و عوام فریبان که خود را در قالب تولید کننده برتر و… معرفی می کنند نشوید. ۲- وقتی ما بصورت واضح توضیح دادیم که تولید غیر قانونی نکنید و نمایندگی تولیدی که کاملا کلاهبرداری هست را اخذ نکنید ولی برخی افراد بی توجهی کرده و انجام دهند چه باید کرد؟!!! قطعا قانون مجرم را اعمال قانون می کند و از دست کسی کاری بر نمی آید.

        1. Author

          سلام . برای کسب اطلاعات از نحوه دریافت مجوز از صنف ، به صنف مواد شوینده شهرتان مراجعه کنید.

    1. Author

      سلام . خواهش می کنم . هدف ما آگاهی مردم می باشد.

      1. سلام وقت بخیر، من یه جوونم و خیلی وقته دنبال این هستم که تولید مواد شوینده صنعتی راه بندازم راستش داشتم اینستاگرام شرکت توسن صنعت رو دنبال میکردم و ویدئوهایی که گذاشتن رو میدیدم و واقعا نمیدونستم اونا فریب خوردن اگه با شرکت شما آشنا نمی‌شدم این مطالب و ویدئوها رو نمیدیدم الان منم یکی از این افراد بودم، ممنونم از شما

        1. Author

          سلام . خواهش می کنم . وظیفه ما اطلاع رسانی هست تا هموطنانی که قصد سرمایه گذاری در تولید مواد شوینده را دارند فریب افراد یا شرکت های فریبکار را نخورند.

  12. برای گرفتن مجوز برای تاسیس خط تولید شوینده صنعتی به چه ارگانی باید مراجعه کنیم
    چه مدارکی مورد نیاز هست؟
    و چه مدت زمانی برای تایید و دریافت مجوز صرف میشود

    1. Author

      سلام . برای دریافت مجوز تولید مواد شوینده صنعتی اگر قصد دارید در مقیاس کوچک تولید کنید به صنف شوینده مراجعه کنید و اگر قصد تولید کارخانه ای و بالا دارید به سازمان صنایع و معادن شهرتان . مدت دریافت مجوز معمولا بین ۷ روز الی ۱۵ روز هست

  13. سلام وخسته نباشید . شویا سازان با اینهمه دک وپزش واقعا کلاه برداره ؟ داشتم کلیپاشو میدید م جوگیر شده بودم میخاستم تماس بگیرم واسه نمایندگی .خدا خیرتون بده .اتفاقی با این سایت آشنا شدم .واسه تولید مواد شوینده تو فضای کوچیک مجوز میدن .کمترین سرمایه که میشه بزاریم چقدره؟

    1. Author

      سلام . متاسفانه برخی شرکت ها با وعده های تولید محصول با مجوز آنها و… و خرید تضمینی محصولات شوینده از دق دقه های مشتری سوء استفاده کرده و اقدام به فریب مردم می کنند این شرکت های فریب کار برای جلب اعتماد و خرید مردم از سلبریتی های مطرح سوء استفاده می کنند .
      کمترین هزینه برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده ، خط تولید محصولات صنعتی و کارواش می باشد که با مراجعه به صفحات مربوط در سایت ماد استیل می توانید در مورد آنها تحقیق کنید.

  14. سلام برای تولید موادشویندگی کارخانه بخوام راهندازی کنم از اداره صنعت و معادن برای بازید مکان میان بعد مجوز صادر میشه؟

    1. Author

      سلام . بله البته ، برای تولید مواد شوینده بهداشتی از سه سازمان برای بازدید کارخانه شما حاضر می شوند. اول سازمان صنایع و معادن برای دریافت پروانه بهره برداری بعد سازمان غذا و دارو برای دریافت سیب سلامت و در نهایت سازمان استاندارد ملی ایران برای دریافت نشان استاندارد کارشناس در محل کارخانه شما حضور می یابد

  15. سلام خسته نباشید الا دستگاه های شمارو من بخرم همه مجوزات رو میتونم بگیرم یعنی بهداشت گیر نمیده برای مجوزاتش؟

    1. Author

      سلام . ماد استیل مورد تایید قرار گرفتن فرمولاسیون و ماشین آلات خط تولید مواد شوینده خود رو در قرارداد خط تولید برای شما تضمین می کنه و شما باید سالن بهداشتی مورد تایید سازمان غذا و دارو را تهیه بفرمائید و پروسه اداری دریافت مجوز ها را مرحله به مرحله انجام دهید تا مجوز بهداشت و … را دریافت کنید.

  16. ممنون ازاینکه جلوی آدمای حریص که مردموبدبخت میکنن رومیگیرید.

  17. بسیارممنون ،ازاینکه به فکرمردم هستید وآگاه میکنید مردم رومن خودم یکی ازقربانیان شرکت شویاسازان هستم که بسیاربسیارمتضررشدم
    بازم یک دنیاممنون کاش قبلا با شماآشنا میشدم😔😔😔😔

    1. Author

      سلام . خواهش می کنم .برای اتفاقی که برای شما افتاده متاسفم . لطفا قبلا از راه اندازی هر کسب و کاری راجب شرکتی که قصد همکاری را دارید تحقیق کنید متاسفانه این شرکت با تبلیغات گسترده و با استفاده از اعتبار سلبریتی های ناآگاه مردم را با وعده اعطای نمایندگی و مجوز تولید فریب می دهد مجوز بهداشت و استاندارد را فقط سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد ملی ایران به تولید کننده می دهد و هیچ شرکتی نمی تواند نمایندگی تولید اعطا کند.

  18. با سلام .من از این شرکت توسن صنعت خط تولید خانگی خرید کردم در ابتدا برای بنده ارسال شد و شروع به کار می خواستن بکنم به چند نکته برخورد کردم.
    ۱- جنس میله همزن آهنی بود و غیر استاندارد
    ۲-طول میله بسیار کوچک بود
    ۳-مواد تگزاپون تاریخ گذشته و دارای الکل بود .

    با این شرکت تماس گرفتم و گفتن فقط کالایی که در قرارداد بود ارسال کردیم .من واقعا اشتباه کردم چون باید در قرارداد جنس و اندازه دقیق تجهیزات می پرسیدم .این شرکت یک شرکت کلاهبرداری هست از دوستان خواهش می کنم .

    1. Author

      سلام . خط تولید مواد شوینده خانگی باید تماما استنلس استیل ضد خوردگی ۳۰۴ به بالا باشد و شامل تجهیزاتی که در ویدیوی سریال تولد تولید توضیح داده شده است و محصولات شوینده با فرمول و مواد اولیه استاندارد ساخته شود. دوستان توجه بفرمایید اعطای نمایندگی تولید یه کلاهبرداری از مردم هست و هر شخص یا شرکتی خود باید مجوز های بهداشتی و استاندارد محصولاتش را از سازمان های مربوطه دریافت کند.

  19. سلام .من رفتم شرکت شویا سازان قرارداد ببندم قراردادشون خوندن دیدم نوشته برندهای ما مجوز بهداشت نداره ومسئولیت استفاده از نشان اداره بهداشت به عهده خریدار هست ولی خوشنویسان می گفت ما بهتون سیب سلامت میدیم برای همین رفتم ولی همش دورغ بود چندتا کلاهبردار نشست فقط مخ میزنن . برگشتم پول رزومم ندادن منشی گفت وقت مهندس و گرفتی .مهندس کلاهبردار وقت من و گرفته

    1. Author

      با سلام . خداروشکر که به موقع آگاه شدین امیدوارم با تحقيقات کامل بهترین تصميم و بگیرین .

  20. سلام من امروز با شرکت شویاسازان تماس داشتم و بهاشون قرار گذاشتم یک شنبه برم اونجا قرارداد مواد شوینده و دستمال کاغذی ببندم اتفاقی سایت شمارو دیدم خدا خیر تون بده ور نه کلی سرمایه من از دست میرفت

    1. Author

      سلام . خواهش می کنم .برای تولید مواد شوینده بهداشتی و دستمال کاغذی باید حتما از سازمان صنعت و معدن ، سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد ملی ایران پروانه و مجوز تولید دریافت کنید هیچ شخص یا شرکتی نمی تونه از خودش مجوز تولید صادر کنه یا نمایندگی تولید اعطا کنه .

  21. عرض سلام و خسته نباشید
    من بیشتر از یک ساله میخواستم از شویاسازان دستگاه دستمال کاغذی بگیرم یکی دو هفته‌س جدی‌تر شدم و با شرکت تماس گرفتم و… خلاصه قراره فردا تماس بگیرن و بگن کی برم برای قرارداد، نمیدونم چطور شد که سایت شما رو دیدم و نظرات رو خوندم یکی دو ساعته تو شوکم واقعا چون من این پولو با هزار تا بدبختی و یکمم وام فراهم کردم.
    در کل میخوام ازتون تشکر کنم که نکته‌هایی که تو قرارداد باید لحاظ بشه رو فرمودین و من کلا اینارو نمیدونستم.

    1. Author

      سلام . خواهش می کنم . جهت پیگیری و تحقیق می تونید از طریق سازمان غذا دارو صحت مطالب رو جویا شوید. هیچ شرکتی حق اعطای نمایندگی تولید با مجوز خودشو نداره و همچنین با تماس و حضور در معاونت غذا و دارو شهید بهشتی تهران می تونید کارگاه های زیر پله ای که تولید دستمال کاغذی شرکت های فریب کار رو شروع کردن و کارگاه توقیف شده و نماینده ها بازداشت و تحویل مراجع قانونی شده رو جویا شوید. دوست عزیز برای تولید دستمال کاغذی و مواد شوینده فقط باید از سازمان صنعت و معدن و سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد ملی ایران مجوز و پروانه تولید دریافت کنید.

    2. سلام وقتتون بخیر ممنون از اطلاعات کامل و بسیار خوبتون منم درخواست خرید دستگاه لیوان یکبار مصرف و سفره یکبار مصرف را از شرکت شویاسازان داشتم امکانش هست بفرمایید چه مجوزهایی برای تولید لازم میباشد

      1. Author

        با سلام جهت تولید محصولاتی همچون لیوان یکبار مصرف ، پلاستیک فریزر و … و کلیه محصولاتی که با تغذیه فردی و پوست و مو انسان در تماس هست می بايست واحد تولیدی با مجوز سه سازمان صنعت و معدن ، غذا و دارو و استاندارد ملی ایران اقدام به تولید محصول کند یعنی هیچ شرکتی نمی تواند به شما مجوز تولید یا نمایندگی تولید فقط با مجوز خود شرکت برای تولید این محصولات رو بدهد و واحد تولیدی که خود پروانه تولید محصولات مورد بحث را از این سه سازمان جهت تولید دریافت نکند کارگاه زیر پله ای (غیر مجاز) محسوب شده و خود نماینده می بایست پاسخگوی عواقب تولید غیر قانونی باشد.

  22. وقتبخیر
    میشه منو هم راهنمایی کنید.
    من هم قصد داشتم از این شرکت خط تولید خریداری کنیم.
    فقط برای خط تولید مواد شوینده این مجوزها مورد نیازه؟
    یا برای تولید سفره یکبار مصرف. کیسه فریز هم این مشکلات پیش میاد و مجوزها قانوی نیست؟؟

    1. Author

      با سلام . تولید محصولات شوینده و غذایی و کلیه محصولات که با سلامت پوست و تغذيه و… افراد مرتبط هست مثل تولید دستمال کاغذی و پلاستیک فریزر و… مجوز بهداشت (نشان سیب سلامت) و در بيشتر موارد استاندارد ملی ایران نیاز دارد . اگر شخص یا شرکتی محصولی رو برای تولید به شما پیشنهاد می کند قبل از عقد قرارداد به بازار مراجعه کنید و چند نمونه از برند های معتبری که آن محصول را تولید می کنند تهیه کرده و لیبل روی قوطی و پشت قوطی یا بسته بندی را مشاهده کنید و بررسی کنید که آنها چه مجوز هایی رو دریافت کرده اند شما هم باشد همان مجوز ها را دریافت کنید . توجه داشته باشد تولید غیر قانونی محصولات بهداشتی عواقبی همچون توقیف اموال و حبس تولید کننده را دارد.

  23. با سلام
    منم با اجازتون کارمندم و طبق علاقه شخصیم خیلی دوست دارم جای کار در صنعت تولیدی خودم داشته باشم
    همیشه هم برام سوال بود شرکت هایی مثل اینها چرا وقتی خط تولید و برند و مواد اولیه دارن سودش بدن مردم؟!
    ممنونم از راهنمایی جامع شما که باعث شد دیدگاهم تغییر کند

    1. Author

      سلام وقت شما بخیر . خواهش می کنیم . وظیفه ما در صنعت شوینده هست که شفاف سازی کنیم تا برخی افراد سود جو از اعتماد مردم سوء استفاده نکنند . سپاسگزاریم.

  24. سلام من فروشنده ام ازسراسرنقاط مشتری دارم میخاستم ببینم شرکتتون مث بقیه شرکت ها نماینده قبول میکنه

    1. Author

      با سلام خدمت شما . بزرگوار ما این صفحه رو جهت آگاه سازی شما از اعطای نمایندگی های جعلی که متاسفانه در سراسر کشور چه در شغل تولید شوینده و چه دستمال کاغذی و… اتفاق می افتد و متاسفانه به سبب آن خریداران سرمایه شان را از دست می دهند ، ایجاد کرده ایم تا شما گرفتار این افراد و شرکت های فریبکار نشوید . یادتان باشد تا وقتی دنبال کسب درآمد بدون زحمت باشید کلاهبرداران با فریب و دروغ در کمین تان هستند. دوست گرامی لطفا دوباره این صفحه را مطالعه کرده و ویدیو ها را ببینید.

  25. سلام و عرض ادب . خدا خیرتون بده من ۴ سال هست دارم پیک موتوری کار می کنم یه پولی جمع کردم برای خودم کتار کنم اول تبلیغ فروش نمایندگی مایع ظرفشویی رو دیدم می خواستم خریدکنم تا سایت شمارو دیدم وگرنه تمام پولمو می خوردن 🙏🙏🙏🙏

    1. Author

      با سلام. خواهش می کنیم . متاسفانه فضای مجازی پر شده از پیج هایی که تولید یک محصول را بصورت زیرزمینی آموزش می دهند لطفا اگر واگذاری نمایندگی تولید محصولی را به شما پیشنهاد دادن از طریق لیبل محصولات مشابه آن که در بازار معروف هستند چک کنید ببینید برای تولید آن محصول چه مجوزهایی لازم هست بطور مثال اگر به شما تولید دستمال کاغذی یا پلاستیک فریزر و… پیشنهاد می شود ، می توانید مجوز هایی که برای تولید آن لازم هست از روی بسته بندی محصولی نظیر دستمال کاغذی گلریز تشخیص دهید. این مجوز ها قابل عرضه بصورت نمایندگی نیستند فقط خود واحد تولیدی باید حتما خود برای محل تولیدش و برای ماشین آلاتش و طبق فرمول مورد تایید این سازمانها مجوزهای لازم را دریافت و محصول تولید کند.

  26. سلام وقتتون بخیر. وسایل کامل و مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید
    رو میشه نام ببرید
    هزینه نصب و تحویل و قیمت وسایل رو بیزحمت میشه بهمون اطلاع بدید.؟؟؟

    1. Author

      با سلام . بسته به نوع خط تولید کمی لوازم متفاوت می باشد بطور مثال در خط تولید های فول اتوماتیک فقط هزینه لوله کشی بین ماشین آلات به عهده خریدار می باشد که با توجه به متراژ و شکل سالن این مبلغ متفاوت بوده ولی هزینه چندانی نمی باشد . نصب خط تولید ها رایگان می باشد و جهت استعلام قیمت ماشین آلات لطفا در ساعات کاری با خط های ارتباطی شرکت تماس حاصل فرمائید.

  27. سلام و خسته نباشید ایا شرکت …. معتبره؟؟من ک شک کردم؟؟ لطفا جواب سوالم رو بدین؟

    1. Author

      درود . دوست گرامی شرکتی که شما را به تولید بدون مجوز یا با مجوز خودش دعوت می کند پیشنهاد غیرقانونی می دهد بدون وکیل در جلسه قرارداد این شرکت ها حضور پیدا نکنید تا گرفتار نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *