باشگاه مشتریان ماد استیل

پرسش و پاسخ

  1. با سلام و سپاس از زحمات گروه ماداستیل علی الخصوص مهندس معینی عزیز
    ۱٫ ارایه فرمولاسیونهای اورجینال و با اصالت
    ۲٫ ارسال سریع و به موقع فرمولاسیون و لوازم جانبی
    ۳٫ جوابگویی سریع وپشتیبانی بسیار عالی
    ۴٫برخورد خوب نیروها و عوامل پشتیبانی

  2. سلام ما خط ٧٠ ميليوني شمارو خريداري كرديم
    كيفيت ساخت دستگاه هاتون عاليه و خداروشكر بهداشت دستگاه هارو تاييد كرد و مجوز هاي استاندارد و بهداشت رو تونستيم دريافت كنيم
    از جناب مهندس معيني سپاسگذاريم بابت خدمات عالي ماد استيل

  3. با سلام درود فراوان خدمت گروه ماد استیل و مهندس معینی و تیم مجرب خوبشون …که با تلاش فراوان در جهت بهبود رشد کار و کارآفرینی اقتصادی کشور تلاش فراوان کردند بسیار سپاس گذار هستیم..سپاسگذارم از شرکت ماد استیل ک با اراۂ بهترین فرمولاسیون بسیار با کیفیت ک در اختیار خریداران میگذارند کمال تشکر را دارم و از خداوند منان کمال توفیق روز افزون را برایشان خواهانم…

  4. سلام ضمن عرض خسته نباشيد خدمت جناب مهندس معيني و پرسنل زحمت كش ماد استيل
    من يه ميكسر آريا از شما تهيه كردم كيفيت ساخت دستگاه شما واقعا عاليه ممنونم از خدمات پشتيباني تون .من قبلا از تهران فرمول مايع ظرف شويي خريداري كردم ولي محصول كه درست مي شد هم كيفيت پايين داشت و هم قيمت بالا ولي با فرمول شما محصول هم با كيفيت هم ارزان توليد مي شود واقعا سپاس گذارم .

  5. با عرض سلام خسته نباشیدخدمت گروه ماد استیل
    من یه میکسر ۲۵۰لیتری به همراه فرمول ازتون خرید کردم که حق الانصاف هم جنس میکسر و هم کیفیت فرمول ها بسیار عالی بودن وجا داره که همینجا از تک تک پرسنل با اخلاق شرکت ماد استیل الالخصوص از جناب مهندس معینی که با آموزش های خوب و بجا، هم در جهت تولید و هم در جهت بازاریابی و فروش کمال تشکر رو بجا بیارم .

  6. سلام و خدا قوت به تیم بااخلاق و مجرب شرکت ماداستیل
    من خط تولیدی ۵ میلیونی را خریداری کردم خوشبختانه خیلی راضی هستم و جا داره از تمامی پرسنل که با برخورد و پشتیبانی عالی ما را همراهی می کنند تشکر و قدردانی کنم.
    موفقیت روز افروزن برای تک تک شما.

  7. سلام و دورود بر آقاي مهندس معيني و پرسنل شركت ماد استيل من از شما خط كارواشي رو خريداري كردم كيفيت فرمول هاتون عالي بود ازتون بخاطر پشتيباني فرمول و آموزش فروش ممنونم اميدوارم هميشه موفق باشيد

  8. سلام من رسول نيازمند هستم خط توليد محصولات كارواش رو از شما خريد كردم كيفيت فرمولهاتون خيلي خوب بود پشتيباني خيلي خوبه خدا قوت به مهندس معيني

  9. (لیس للانسان الاماسعی)
    باعرض سلام خدمت جناب آقای مهندس معینی
    به این وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش وزحمات ارزشمندوصادقانه جنابعالی وکارشناسان شاغل دربخش تحقیق وتوسعه شرکت ماد استیل را دارم.
    امید آنکه در راه اعتلای صنعت کشور اسلامی مان بیش از پیش موفق وموید باشید.

  10. سلام و عرض ارادت خدمت مهندس معینی و تیم فنی ماد استیل
    من خط تولید مایع ظرف و دست و لباس رو از ماد استیل خریداری کردم ، کیفیت فرمولها عالی بوده و با پشتیبانی عالی تر روند تولید به خوبی انجام میشود .

    با سپاس فراوان

  11. با عرض سلام و خسته نباشید و آرزوی موفقیت روزافزون برای جناب آقای مهندس معینی و مجموعه خوبشون
    فقط میخواستم بگم بابت تمام زحماتتون از جمله ارایه فرمولهای با کیفیت ، پاسخگویی و پشتیبانی مناسب و تمام زحماتی که در طول این مدت برای مجموعه ما انجام دادید خالصانه سپاسگذارم و امیدوارم هر روز شاهد موفقیت های بیشتر شما در راهی که قرار دارید باشم.
    با سپاس

  12. با نام خداوندی که همه را یکسان آفرید اما تفاوت را خودمان به وجود می آوریم
    سلام خدمت جناب آقای معینی عزیز و همکاران محترم
    نکات مثبت زیادی در شرکت ماد استیل میتوان پیدا کرد اما مهمترین و بزرگترین نکته مثبت این بود که من پرسیدم آیا من در این کار موفق خواهم شد یا نه جناب مهندس شعار ندادن که بله محصول ما این کیفیت رو داره یا فلان دستگاه های ما خوبه برام روحیه دادان و گفتن مونده به خودت اگه تلاش بکنی مسیرو درست بری موفق میشی حتما میشی ولی با تلاش و پشت کار و من هم خودمو باور داشتم والان دارم تلاشمو میکنم و مطمئنم موفق خواهم شد

  13. سلام
    من فرمول مایع دست و لباس و ظرف رو از شما خریدم. فرمول ها بسیار عالی و تنوع اون هم بسیار خوب بود. از همه مهم تر پشتیبانی بسیار عالی بود که باعث شد روند تولید بسیار عالی پیش بره. برای ما که تجربه ای تو این زمینه نداشتیم پشتیبانی و حمایت شما بسیار کمکمون کرد. خداروشکر شرایطمون هم هر روز داره بهتر میشه. ایشالا به زودی بتونیم خط تولید کامل بهداشتی رو ازتون خرید کنیم.
    با تشکر از شما و تیم ماد استیل

  14. درود فراوان بر شرکت ماد استیل ، مهندس معینی عزیز ، تیم کاری مجموعه ایشان . با تشکر از مجموعه ماد استیل که به فکر اشتغال زایی بوده و نه تنها به دنبال منافع مالی ، اهداف هدفمند و دلسوزانه خود را برای پیشرفت جامعه حال دنبال میکنند . امیدوارم که قله های موفقیت برای مجموعه ماد استیل و همچنین افرادی که از طرف شرکت به دنبال خود اشتغالی بوده یکی پس از دیگری به دست بیایند .
    انشااله…

  15. بسمه تعالی
    باسلام خدمت تمامی دست اندر کاران و کارکنان شرکت ماد استیل آسیا این جانب امیر مکرم یکی از مشتریان و اعضای خانواده بزرگ شرکت ماد استیل آسیا هستم .
    این جانب جزو شرکت کنندگان ماهانه قرعه کشی مشتریان شرکت بودم که با لطف خدا و کار شایسته شرکت ماد استیل آسیا توانستم برنده این ماه جایزه ۵ میلیون ریالی شرکت ماد استیل آسیا باشم و در این رابطه مراتب قدردانی و تشکر خودم رو از شرکت و جناب آقای مهندس معینی که امروز هم روز مهندس هستش و براشون تبریک میگم و آرزوی روزهای خوب رو دارم به استحضارشون میرسونم.
    باتشکر امیر مکرم از مشتریان شرکت ماد استیل

  16. درود خدمت پرسنل محترم شرکت ماد استیل اسیا و اعضای محترم باشگاه مشتریان شرکت ماد استیل اسیا
    تشکر ویژه دارم خدمت جناب مهندس معینی عزیز و همچنین خدمت مجموعه محترمشان که با در اختیار گذاشتن تجهیزات و فرمولاسیون عالی باعث شدن تا ما بتونیم با کمترین هزینه بازدهی خوبی از این کار کسب کنیم
    ارزوی بهترینها رو دارم برای مجموعه ماد استیل و جناب مهندس معینی و همچنین برای تمامی اعضای باشگاه

  17. Author

    با سلام خدمت دوستان گرامی. از شما بخاطر ثبت نظراتتون سپاسگذاریم . متاسفانه بخاطر بحران کرونا فرصت برای مشخص کردن برنده جدید مهیا نبود(پرسنل ماد استیل در اسفند ماه و ایام عید به شدت در حال کمک رسانی و توزیع دستکش به برخی از مراکز دیالیز و بیمارستان ها مشهد بوده اند) ولی ادامه کار این باشگاه از فروردین ماه شروع شده و مورخه ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ برنده جدید مشخص می شود و مبلغ قرعه کشی به حساب ایشان واریز می شود.سوال جدید اول اردیبهشت ماه اعلام می گردد.

  18. Author

    سوال جدید:لطفا کسانی که خط تولید نیمه اتومات مواد شوینده (۹۰میلیون تومانی ) یا دیگر ماشین آلات مواد شوینده ماد استیل را تهیه کرده اند و مجوزات بهداشتی خود را دریافت نموده اند در این بخش نظرات و تجربیاتشان را در مورد اخذ مجوز با ماشین آلات خط تولید مواد شوینده ماد استیل اعلام بفرمایند.

  19. سلام خدمت مهندس معینی عزیز .جا داره از شما و گروه تان تشکر و قدر دانی کنم . من تازه مجوز تولید مواد شوینده گرفتم خط تولید۷۵ میلیون تومنی رو خریدم کارشناسهای اداره بهداشت از ماشین آلات مون دیدن کردن خیلی راضی بودن و کارخونمون رو تایید کردن.از همکاری تون ممنونم. انشالله خط تولید اتوماتیک رو خریداری کنیم

  20. سلام
    کاتالوگ دستگاه ها رو نتونستم تو سایتتون پیدا کنم.
    کاش برای هر دستگاه خط ۵۷۰ میلیونی یک کاتالوگ از مصارف برق و ابعاد و توان خروجی و … قرار میدادید.
    یا حتی برق مورد نیاز کلی خط تولید رو ذکر میکردید.

    1. Author

      با سلام لطفا به منوی سایت در بالای سایت مراجعه کرده و سپس بر روی (محصولات) کلیک کنید اگر با pc وارد سایت شدید سمت چپ و اگر با تلفن همراه وارد سایت شدید در پایین منو ماشین آلات را می بینید بر روی هکدام کلیک کنید کاتالوگ باز می شود.
      در خط تولید مواد شوینده نیاز نیست همه دستگاه ها همزمان با هم کار کنند. ولی در صورتی که همزمان همه ماشین آلات روشن باشند. برای خط تولید فول اتوماتیک کنتور۵۰ آمپر به بالا داشته باشید و برای خط تولید نیمه اتوماتیک ۲۵ آمپر به بالا مناسب است.

  21. باسلام خدمت همه عزيزان
    جا دارد از جناب مهندس معيني و گروه ماد استيل كمال تشكر را داشته باشم كه از همان ابتدا تا آخرين مراحل بصورت تمام وقت پشتيباني نمودند.
    گروه ما،خط تمام اتوماتيك ماد استيل را خريداري نموده و كيفيت دستگاه ها بسيار عالي،تي دي اس آب پروداكت دستگاه آب شيرين كن ٧ پي پي ام در حد آب مقطر و ساير دستگاه ها نيز با كيفيت بسيار خوب ارائه شد.كليه فرمول ها از شركت ماداستيل خريداري شدند كه از لحاظ غلظت،كف و قدرت پاك كنندگي با برندهاي معتبر ايراني قابل رقابت است.در كل گروه پشتيباني قوي،كادر مجرب در مجموعه ماد استيل كاملا مشهود مي باشد و توصيه مي كنم هر شركت يا گروهي براي خريداري خط توليد حتما شركت ماد استيل را انتخاب نموده و بدون هيچگونه دغدغه خاطر با كمال اطمينان اقدام به خريد نمايد.

  22. با سلام بنده اصلانی هستم ودرود فراوان بنده با توجه به مطالعات موردی تصمیم به راه اندازی خط تولید در شهرستان را دارم امیدوارم بتوانم یکی از افرادی باشم که افتخاری برای شرکت ماد استیل و مردم منطقه خودم باشم درود وارزوی موفقیت برای تمام مردان با فکر وتلاش .

    1. Author

      سلام. سپاسگزاریم .افتخار شرکت ماد استیل هست که میزبان شما باشیم.

  23. سلام خسته نباشید من میتونم تا زمان اخذ مجوز های لازم برای تولید مواد شوینده بهداشتی
    تولید مواد شوینده صنعتی رو داخل خانه انجام بدم فضای خانه حدود ۶۰متر است

    1. Author

      سلام . برای تولید مواد شوینده صنعتی می بایست در کارگاه کار را انجام دهید.

    1. Author

      سلام . خیر . شرکت ماد استیل فقط در مشهد دفتر و آزمایشگاه و کارگاه ماشین سازی دارد.

  24. با سلام
    طاهره غلامی هستم ،به امیدخدا و لطف دوستان خوبم در شرکت ماداستیل قرارشده که خط تولید موادشوینده ی صنعتی رو راه بندازم،برنامه ریزی ها انجام شده و به امیدخدا یکی از مشتریان موفق ماداستیل خواهم بود،از زحمات تیم کاری و پشتیبانی شرکت نهایت تشکر رو دارم که باوجودتماس های مکرر بنده ،خالصانه و باصبروحوصله جوابگوی سوالات بودند.

    1. Author

      با سلام . خواهش می کنم . تیم فنی ماد استیل در خدمت شما هست .

  25. با سلام و احترام
    چندی قبل به دنبال کسب و کار بودم که با جست و جو به این شغل پی بردم
    اما کمی تحقیق رو در این مورد بیشتر کردم که چند سایت از کیفیت بد محصول و یا جنس استیل و حتی کلاه برداری بودن این شرکت وند شرکت دیگر رسیدم.

    و جوابگوی پس از خرید رو خیلی بد جلوه دادن

    ممنون میشم اطلاعات کافی و لازم و بدین که خیالمون از این مورد راحت بشه

    1. Author

      وقت بخیر . در کشور ایران اگر در شغلی به موفقیت کاری بالایی برسید یعنی در سطح علمی و عملی مطلوب برسید مشتریان قطعا شما را برای همکاری انتخاب می کنند و در این حالت رقبا بی کار می شوند خوب رقیب بی کار که توان رقابت ندارد ولی زبان دارد شروع به تخریب کرده و با ایجاد دلهوره در بین مشتریان تلاش به بدست آوردن مشتری با وعده های دروغ از قبیل نمایندگی و… می کند.
      حال چه کنیم که شرکت معتبر را از شرکت کلاهبردار تشخیص دهیم؟
      ۱- اگر قصد خرید فرمول دارید فقط از شرکتی فرمول بخرید که آزمایشگاه شیمی مجهز داشته و پرسنل دکتر و مهندس شیمی با مدارک معتبر مستند جهت تحقیقات داشته باشد. آزمایشگاه را از نزدیک ببینید و بخواهید که در حضورتان فرمول انجام دهند و کیفیت را تست کنید. (ماد استیل دارای آزمایشگاه مجهز شیمی بوده و سه دکتر شیمی و سه مهندس شیمی وظیفه تحقیقات و پشتیبانی فرمول را انجام می دهند جهت بررسی می توانید از نزدیک از آزمایشگاه شرکت بازدید فرمائید و مدارک دانشگاهی معتبر را مشاهده کنید.)
      ۲- اگر دستگاه می خرید حتما اول از کارگاه شرکت بازدید کنید و کیفیت ساخت را از نزدیک ببینید و بخواهید که دریافت مجوز بهداشت و استاندارد را در قرارداد تضمین کنند و پایین همه صفحه هات قرارداد مهر و امضاء کنند. (درب کارگاه ماد استیل بروی مشتریان باز می باشد و پس از مشاهده کیفیت اقدام به عقد قرارداد کنید.)
      ۳- از شرکت مدارک ثبت و مجوزات را درخواست کنید و حتما مدارک کارگاه را که بنام شرکت می باشد را بازدید کنید چرا که برخی از دفاتر راه اندازی خط تولید فقط دفتر کار بوده و دلال فروش دستگاه هستند و تولید کننده نمی باشند این مطلب را برای این تذکر می دهیم که دلال همیشه تلاش می کند از تولید کننده ارزان بخرد و به مشتری گران بفروشد در نهایت شما از دلال محصول بی کیفیت و گران می خرید. (مدارک شرکت و کارگاه ماشین سازی ماد استیل تکمیل بوده و قابل ارائه می باشد )
      ۴- اگر شرکتی ادعا کرد که حضور در نمایشگاه دلیل بر موجه بودن عملکرد و صداقتشان می باشد بیشتر شک کنید چرا که برای شرکت در نمایشگاه فقط کافیست هزینه غرفه را بپردازید و حضور بیابید و این مسئله دلیل بر موجه بودن یا کیفیت نیست و علت تکیه بر چنین دلایل و برهان هایی نداشتن توان در برابر رقبا می باشد.
      در نهایت فقط نزدیک بودن شرکت را ملاک انتخاب قرار ندهید اگر می خواهید نتیجه مطلوب بگیرید حتما شرکت ها را از نزدیک بررسی کنید بعد اقدام به عقد قرارداد کنید. موفق باشید.

  26. ببخشید من میخوام خط تولید ۱۵۰ میلیونی را خریداری کنم میخاستم بدونم هزینه مواد اولیه حدود چقدر در میاد و اینکه به محض اینکه کارگاه را راه بندازم میتونم شوینده هایی که تو سوپر مارکتها عرضه میشه را تولید کنم یا اینکه اول باید صنعتی تولید کنم بعد واسه فروشگاهها و اینکه خط تولیدتون شامل همه وسایل لازم میشه یا اینکه باید جداگانه خریداری کنم یک سری از چیز ها رو و اینکه امروز با همه خطهایی که گذاشتید تماس گرفتم کسی جواب نداد

    1. Author

      سلام. هزینه مواد اولیه خط تولید شوینده حداقل حدودا ۳۰ میلیون می باشد . بعد از راه اندازی کارگاه و پس از دریافت مجوز از اداره بهداشت و در صورتی که محصول استاندارد داشته باشد بعد از دریافت استاندارد مجاز به تولید مواد شوینده سوپر مارکتی می باشید. شما می توانید بعد از راه اندازی کارگاه شوینده جهت پوشش هزینه ها و کسب درآمد تا دریافت مجوزات لازم محصولات صنعتی تولید کنید. لطفا بین ساعت ۹ صبح الی ۱۷ تماس بگیرید تمامی خط ها پاسخگو می باشند.

  27. راستی ظروف مایع ظرف و دست و سایر چیزها رو میتونیم از خودتون تهیه کنیم یا باید از جای دیگه تهیه کنیم

    1. Author

      ظروف مواد شوینده را از نزدیک ترین کارخانه تولید قوطی برای شما هماهنگ می کنیم.

  28. با سلام خدمت گروه منحصربفرد ماداستیل بنده یکسال هست که از ماداستیل خط تولید شوینده و فرمولاسیون خریداری کردم توی این مدت علاوه بر پیشرفت تونستم سرمایه خودم رو هم افزایش بدم خواستم تشکر ویژه کنم از جناب مهندس معینی عزیز و بر و بچه های خوب گروه ماد استیل دست همتون درد نکنه براتون آرزوی موفقیت میکنم.

    1. Author

      سلام جناب حریزاوی عزیز . امیدواریم همیشه در پناه خدا موفق و سر بلند باشید.

  29. سلام من قصد خرید خط تولید ۱۵۰ تومانی شما رو دارم
    فقط اول باید مجوز بگیرم بعد خط تولید یا بالعکس؟
    برای شروع باید به کجا مراجعه کنم که مجوز های لازم رو بگیرم؟؟؟

    1. Author

      با سلام . ابتدا باید شرکت ثبت کنید و جواز تاسیس بگیرید و سفارش دستگاه بدهید سپس بعد از ثبت شرکت و تکمیل ماشین آلات ، آنها را در واحد تولیدی نصب و با تامین قوطی و مواد اولیه یک مخزن میکسر تولید کنید و بعد پروانه بهره برداری از اداره صنایع و معادن بگیرید و پس از آن مجوز بهداشت و در صورت داشتن استاندارد اجباری می بایست آن را هم اخذ کنید .

  30. با سلام و خسته نباشید خط تولید ۵۰میلیونی رو الان ارائه میدید یا قیمتش افزایش پیدا کرده

    1. Author

      سلام . خط تولید ۵۰ میلیونی قیمت دو سال پیش خط تولید ۱۵۰ میلیونی هست البته خط تولید ۱۵۰ امروز با سیستم های پیشرفته تر و بروز تر ارائه می شود.

    1. Author

      سلام. خیر ولی می توانید از یک درب بند پنوماتیک یا برقی دستی با قیمت بسیار مناسب درب ها را ببندید.

  31. سلام حداقل هزینه برای راه اندازی تولید مایع ظرف شویی و مایع دستشویی چقدر است و چند متر محیط کار نیاز داریم تا اینکه بتونیم مجوز لازم را بگیریم

    1. Author

      با سلام . حداقل هزینه لازم جهت راه اندازی خط تولید مواد شوینده بهداشتی ۱۷۵ میلیون تومان برای ماشین آلات خط تولید و ۶۰ میلیون برای مواد اولیه ، قوطی ، لیبل جهت تولید چند تن محصول می باشد و مبلغ اجاره سالن بهداشتی در هر شهر متفاوت می باشد.

  32. سلام ، اینجور که معلومه خیلی خوبه ولی شرایط چجوریه؟

    1. Author

      سلام. برای اطلاع از شرایط و خط تولید ها وارد صفحه هر خط تولید شوید و پاسخی خیلی از سوالات احتمالی شما در پرسش و پاسخ های آخر هر صفحه معمولا می باشد در صورت ایجاد سوال در مورد هر خط تولید پاسخگو هستیم.

  33. سلام قصد تاسیس کارگاه مواد شوینده بیشتر نظرم بر مایع دستشویی و ظرفشویی هست را دارم در حال حاضر خط تولید چه قیمتی دارد و برای شروع کار چه مقدار زمین نیاز دارد آیا باید حتما در شهرک صنعتی زمین یا کارگاه بزنیم یا در جاهای دیگر هم میشود

    1. Author

      با سلام . قیمت خط تولید های داخل وب ساعت بروز می باشد . می توانید هم در حاشیه شهر ها با حفظ حریم و هم در شهرک صنعتی ها واحد تولید مواد شوینده بهداشتی راه اندازی کنید ولی گرفتن مجوز ها در شهرک صنعتی سريع تر پیش می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *