معرفی امکانات دستگاه پرکن ۱۰ نازله F14 شرکت ماد استیل

معرفی برخی از امکانات دستگاه پرکن ۱۰ نازله F14 

این دستگاه پرکن هوشمند مخصوص شوینده های غیر کلری غلیظ و رقیق : مایع ظرفشویی ، مایع دستشویی ، شامپوی سر ، شیشه شوی و… می باشد.

جهت مشاهده ویدیو بر روی آن کلیک کنید.

دستگاه پرکن مایعات۱۰ نازله اتوماتیک F14  مدل ۲۰۲۳

دستگاه پرکن مایعات با دارا بودن دو مخزن و سیستم تزریق ، مخصوص تزریق مایعات شوینده و بهداشتی غلیظ و رقیق می باشد پرکن  F14 از تکنولوژی روز دنیا برخوردار بوده و یک پرکن هوشمند با قابلیت کنترل بی سیم از طریق پنل sms می باشد این دستگاه پرکن مایعات مخصوص مواد شوینده و مایعات غیر کلری مثل: ( شامپوی سر، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، مایع لباسشویی، شیشه شوی، محلول های ضد عفونی کننده دست و… ) بوده و تماما از جنس استنلس استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ ال تایوان می باشد.

از شاخصه های خاص این دستگاه پرکن مایعات

 

۱- شاسی و بدنه و مسیر انتقال تماما از جنس استنلس استیل ۳۱۶ ال و ۳۰۴ ال تایوان

۲-تنظیم اتوماتیک دستگاه بر روی قوطی های مختلف، 

۳- کنترل وایرلس آپشن ها با موبایل و لپ تاپ

۴- کنترل جریان دیجیتال مایعات

۵- شیر ضد کف 

۶- سیستم خودشستشو اتوماتیک با حافظه

۷- سیستم عیب یاب هوشمند

۸- تابلو برق دارای استابلایزر

۹- دارای اینورتر

۱۰- کنترل سطح وایرلس و ده ها سیستم کنترلی هوشمند دیگر می باشد.

۱۱- دارای ۵ سال گارانتی تعویض قطعات الکترونیک و مکانیک و ۱۰ سال خدمات تامین قطعات

این دستگاه پرکن مخصوص مایعات بهداشتی بخصوص مواد شوینده بهداشتی بوده و شما می توانید این ماشین را برای خط تولید مواد شوینده اتوماتیک با تضمین تایید از طرف سازمان صنعت و معدن ، سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد ملی ایران از شرکت ماد استیل تهیه فرمائید.

توجه: هنگام تحقیق در مورد هر دستگاه به آپشن ها و برند و جنس قطعات توجه فرمائید زیرا با تغییر برند و جنس قطعات قیمت دستگاه با مشخصات یکسان تا نصف می تواند کاهش پیدا کرده و در حالی که عمر مفید دستگاه می تواند با این تغییر برند تا چندین برابر ( حداقل پنج الی ده برابر ) کاهش پیدا کند . حائز اهمیت هست که در هنگام خرید این مشخصات در قرارداد خرید محصول حتما درج شود .

مشخصات فنی دستگاه پرکن مایعات F14 کلیک کنید